Komunikaty PR

Odkryj świąteczne smaki z Costa Coffee

2023-12-11  |  20:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Świąteczne przyjemności od Costa Coffee

Miłośnicy kaw zimowych będą mieli okazję skosztować dwóch nowych pozycji, które pojawią się w świątecznym menu Costa Coffee: Marcepanowa Latte, to kawa, która jest inspirowana recepturą stworzoną przez baristę z konkursu Barista of the Year w Costa Coffee. Nowa kawa łączy w sobie smak i aromat marcepanu i migdałów. Kawa zwieńczona jest bitą śmietaną i mielonymi migdałami. Cudownym dopełnieniem świątecznej oferty jest też Toffee Cake Latte i Toffee Cake Frappé o smaku karmelu i ciasteczek. Kawa występuje w wersji na ciepło i na zimno z dodatkiem bitej śmietany, polewy i chrupiącej posypki.

Mocno korzenna, aromatyczna i słodka to słynna już Piernikowa Latte – klasyk wśród kaw świątecznych. Pozycja, na którą goście czekają przez cały rok, w  tym sezonie występuje w odświeżonej wersji – z dodatkiem bitej śmietany i piernikowego ludzika.

Rozgrzewające smaki

W świątecznym zestawie nie może zabraknąć gorącej czekolady. Ta w ofercie Costa Coffee udekorowana została bitą śmietaną, karmelową polewą i chrupiącą posypką – Toffee Cake Hot Chocolate będzie idealną propozycją, dla tych, którzy zimą poszukują alternatywy dla kawy. To niejedyna niekawowa propozycja w ofercie kawiarni. Wśród napojów królują aromatyczna i rozgrzewająca Herbata Premium z goździkami i pomarańczą z dodatkiem miodu i cynamonu oraz Herbata Premium z imbirem i żurawiną z miodem i rozmarynem, a także Cydrowy Czar, czyli rozgrzewający napój, który łączy w sobie słodycz jabłka z nutami korzennymi cynamonu i anyżu, udekorowany pomarańczą.

Słodkie klasyki

Nic tak nie poprawia nastroju w chłodne dni jak połączenie aromatycznego napoju i pysznego ciasta. Dlatego wśród deserów nie mogło zabraknąć kremowego sernika na kruchym spodzie oblanego białą czekoladą z kruszonką, ciasta z jabłkami i bakaliami przekładanego musem morelowym oraz klasycznego miodownika z wyczuwalnymi świątecznymi smakami, takimi jak miód, cynamon, kakao i goździki.

“Koniec roku to dla nas bardzo intensywny, ale też wyjątkowy czas. Staramy się, aby oferta świąteczna była jak najbardziej dopasowana do potrzeb naszych gości. W tym roku stawiamy na tradycyjne świąteczne smaki w nowym “costowym” wydaniu. Sięgamy po sprawdzone zimowe przyprawy, którymi wzbogacamy nasze kawy, napoje i ciasta. Dbamy o to, aby w menu zawsze znalazły się ulubione pozycje naszych gości, jak choćby Piernikowa Latte, na którą wszyscy czekają przez cały rok. Uwielbiamy też zaskakiwać gości nowymi smakami, dlatego wśród nowości pojawią się Toffee Cake Latte i Marcepanowa Latte, która inspirowana jest recepturą stworzoną przez baristę z konkursu Barista of the Year organizowanego corocznie przez Costa Coffee we wszystkich krajach na świecie – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director w Costa Coffee. To na czym najbardziej nam zależy, to, żeby przestrzeń naszych kawiarni była miejscem, w którym można odpocząć po świątecznych zakupach, spotkać się z przyjaciółmi i celebrować ten wyjątkowy okres w gronie najbliższych – dodaje.

W okresie zimowym zmienia się nie tylko oferta, lecz także wystrój w kawiarniach Costa Coffee. Od 1 grudnia w kawiarniach Costa Coffee dominują świąteczne dekoracje, a jedna z kluczowych kawiarni w Warszawie – Złote Tarasy – zamieni się w baśniowy świat fantazji, marzeń i snów. Na czas kampanii zimowej napoje serwowane będą w specjalnie zaprojektowanych, świątecznych kubkach, na które goście czekają z niecierpliwością. W kawiarniach Costa Coffee dostępna będzie również oferta ciast w całości, które będzie można zamówić do domu lub na spotkania świąteczne. Od 1 grudnia w aplikacji Costa Coffee Club dostępny jest kalendarz adwentowy, w którym każdego dnia ukryte będą superpromocje, a od 27 do 31 grudnia dostępne będą promocje z wielkim odliczaniem do Nowego Roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.