Komunikaty PR

Oferta handlowa Galerii Północnej zyskuje

2024-10-03  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Galeria Północna stale umacnia swoją ofertę. Dwóch najemców – Sephora i Dealz –zmodernizowało właśnie swoje lokale, a Dealz dodatkowo zmienił lokalizację. W połowie września w obiekcie zadebiutowała także międzynarodowa sieć Nanu-Nana, oferująca m.in. upominki.

Północna zakończyła lato ze zmianami w ofercie. Warszawska galeria nie tylko zyskała nowego najemcę, ale także aż dwóch wieloletnich partnerów biznesowych zdecydowało się na inwestycje w obiekcie. W rezultacie marka Sephora powiększyła swój lokal, który dziś ma 319 m kw. Brand zdecydował się też na wprowadzenie do Północnej swojego najnowszego konceptu handlowego.

Perfumeria ma zmieniony układ, a także jest jeszcze lepiej dopasowana do potrzeb klientów. Zastosowano tu m.in. czytelną nawigację stref i kategorii oraz nową strefę wejścia. Lokal zyskał też nowe zabudowy oraz elementy identyfikacji wizualnej. Wszystkie zmiany były natomiast skoncentrowane na rozwoju customer experience. Docelowo w lokalu mają także pojawić się tzw. pick-up wall, który ułatwia odbiór zakupów online oraz kasy samoobsługowe.

– Sephora to jeden z naszych kluczowych najemców, z którym współpracujemy od lat, dlatego cieszy nas, że marka umacnia swoją obecność w Galerii Północnej, a także inwestuje w modernizację. Dzięki temu nasi klienci zyskują nie tylko nowoczesną przestrzeń zakupową, ale także jeszcze szerszą ofertę perfum i kosmetyków, w tym dostęp do wielu pożądanych marek – mówi Julita Kubalska, Head of Retail Leasing w GTC SA. – Jest to kolejny przykład na to, że oferta Północnej stale unowocześnia się i ewoluuje. To przyciąga klientów, ale także sprawia, że dla coraz większego grona warszawiaków jesteśmy pierwszym wyborem – dodaje.

Tym bardziej, że nie tylko Sephora się zmieniła. Także międzynarodowa sieć Dealz zdecydowała się relokować swój sklep na większy metraż. Lokal, uruchomiony pod koniec sierpnia, ma obecnie 510 m kw. Przestrzeń dodatkowo zyskała nową aranżację.– Dealz to sklep, który chętnie wybierany jest przez naszych klientów, także na codzienny shopping. Szeroki i zróżnicowany asortyment sprawiają, że jest to miejsce, które umożliwia zrobienie zróżnicowanych zakupów dla całej rodziny – począwszy od kosmetyków, przyborów szkolnych, na produktach spożywczych kończąc. Wizytom w sklepie sprzyja także dogodna lokalizacja. Dealz znajduje się na tym samym poziomie, co tak lubiane sklepy jak H&M, Sinsay, RTV Euro AGD czy Pepco – mówi Julita Kubalska.

Nowością w ofercie jest natomiast salon Nanu-Nana. Marka wynajęła w Północnej lokal mający 163 m kw. Jest to jeden z pierwszych sklepów tej sieci w Warszawie. W jego ofercie klienci mogą znaleźć pomysły na prezent, gadżety urodzinowe oraz modne dekoracje do domu. – Nanu-Nana to popularna marka, której oczekiwali nasi klienci. Jej debiut jest więc odpowiedzią Północnej na potrzeby lokalnego rynku. Nowy sklep uzupełnia naszą ofertę zarówno o szeroki asortyment upominków, jak również o akcesoria do wnętrz – mówi Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager w GTC SA.

Nie jest to koniec zmian w ofercie Północnej. – Nieustannie pracujemy nad rozwojem portfolio marek . Z jednej strony stawiamy na przedłużanie umów, modernizacje sklepów oraz wprowadzanie przez naszych wieloletnich partnerów nowych konceptów handlowych, co unowocześnia naszą ofertę, a w wielu przypadkach umacnia jej omnichannelowy charakter – mówi Julita Kubalska. – Z drugiej strony poszerzamy naszą ofertę o nowości, podążając zarówno za rynkowymi trendami, jak również – co istotne – za oczekiwaniami, jakie względem Północnej mają klienci. Tym samym tworzymy przestrzeń, która zaspokaja szerokie potrzeby zakupowe. Tegoroczne debiuty, m.in. Nanu-Nana czy JYSK, są tego najlepszym przykładem – dodaje.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.