Oferteo.pl rozpoczyna rebranding
Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz wykonawców usług. Wprowadzona zmiana nawiązuje również do obecnych atrybutów samej platformy: pomocna, przydatna, szybka i łatwa w obsłudze, które zostały wyróżnione przez respondentów w ankiecie Oferteo.
Oferteo.pl jest wiodącą internetową platformą dla szerokiego spektrum usług i zdecydowanym liderem w swojej kategorii. Platforma działa w modelu reverse marketplace, gdzie zleceniodawca określa potrzebę, a wykonawcy składają swoje oferty. Dzięki temu, jedno zlecenie umożliwia otrzymanie wielu natychmiastowych, dostosowanych ofert, które może wybrać zleceniodawca.
Po 13 latach funkcjonowania znaku firmowego Oferteo, w grudniu 2021 zaprezentowano nowe logo oraz odświeżono interfejs platformy.
- Zmiany identyfikacji wizualnej naszej platformy są naturalną konsekwencją rozwoju i dojrzałości Oferteo, które może się już pochwalić 10 milionami nawiązanych kontaktów pomiędzy zlecającymi a wykonawcami. Rozpoczęliśmy intensywne działania, których celem jest wzrost rozpoznawalności marki, co za tym idzie dotarcie do jeszcze większej liczby potencjalnych użytkowników – mówi Karol Grygiel, członek zarządu odpowiedzialny za dział marketingu Oferteo.
Stworzenie nowej identyfikacji marki powierzone zostało agencji mohi.to, która specjalizuje się w kompleksowej realizacji systemów identyfikacji wizualnej i materiałów okołomarkowych i od ponad 12 lat pomaga polskim i zagranicznym markom poruszać się w świecie online i offline.
Proces projektowy poprzedzony został dogłębną analizą marki. Na podstawie zebranej wiedzy powstała nowa propozycja znaku, która rozwija koncept oraz ideę łączenia ze sobą̨ dwóch podmiotów. W typografię nowego logo wkomponowane zostały profile symbolizujące dwie strony użytkowników serwisu. Dwie kolorowe linie podkreślają znajdujące się w nazwie „o” i tworzą z nimi symboliczne sylwetki ludzkie; pomarańczowa – reprezentuje osobę̨ poszukującą i niebieska – uosabia wykonawcę̨. Cały znak bazuje na prostej, geometrycznej typografii, podkreślającej profesjonalizm. Zastosowane rozwiązania zbliżają̨ nowy znak do charakterystycznych cech marki, które zostały zauważone przez użytkowników platformy.
- Kolejnym obszarem w naszych działaniach marketingowych, któremu chcemy poświęcić uwagę, jest komunikacja i zarządzanie marką. W grudniu 2021 nawiązaliśmy współpracę z Karoliną Leguła-Leszczyńską, która mając bogate doświadczenie agencyjne zdobyte w domu mediowym Universal McCann oraz jako niezależny konsultant specjalizujący się w strategiach marketingowych, komunikacyjnych, mediowych i transformacji cyfrowej, odpowiedzialna będzie za budowanie wizerunku i reputacji naszej marki – dopowiada Karol Grygiel.
Wynikiem rozpoczętej współpracy jest opracowanie kompleksowej strategii pozycjonowania marki. W ramach pierwszych działań związanych z tym procesem w grudniu 2021 Oferteo przeprowadziło wśród użytkowników platformy ankietę dotyczącą atrybutów marki.
- W oparciu o jej wyniki zidentyfikowaliśmy m.in. kluczowe atrybuty, wśród których wyróżnione zostały: marka pomocna, przydatna, szybka, łatwa w obsłudze, wskazane przez ponad 50% respondentów. Niemal równie wysoko oceniony został atrybut „wspiera rozwój biznesu”, co jest dla nas równie ważne, gdyż jest wyrazem zaufania do naszej platformy. Daje nam to solidne podstawy komunikacyjne, które pomogą nam w realizacji wspomnianych wyżej celów – podsumowuje Karolina Leguła-Leszczyńska.
***
O spółce
Oferteo.pl to wiodący internetowy marketplace wPolsce dla szerokiego spektrum usług, działający w modelu reverse, gdzie zlecający określa potrzebę, a wykonawcy składają dostosowane oferty. Od blisko dekady Oferteo jest zdecydowanym liderem w kraju pod względem liczby wizyt użytkowników w porównaniu do bezpośredniej konkurencji. Od początku swojej działalności Oferteo połączyło ze sobą 10 mln zlecających i wykonawców. W ostatnim roku obrotowym obsłużonych zostało 1,35 mln zleceń. Platforma Oferteo.pl łączy zleceniodawców z wykonawcami w prawie 900 kategoriach. Wiodące z nich dotyczą usług budowlanych (m.in. budowa domów, odnawialne źródła energii, remonty i wykończenia wnętrz), usług finansowych i prawnych (m.in. kredyty, leasing i porady prawne) oraz usług dla firm (m.in. księgowość, strony internetowe i sprzątanie).

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE przywraca ograniczenia handlowe z Ukrainą. Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram
5 czerwca wygaśnie obecny system wolnego handlu między Ukrainą a Unią Europejską. Wrócą kontyngenty taryfowe i cła na część produktów rolnych. Do czasu zawarcia nowego, długoterminowego porozumienia handlowego ma obowiązywać tymczasowy mechanizm przejściowy: 7/12 rocznych kontyngentów taryfowych. – To będą trudne negocjacje, bo to też jest etap przygotowania całego procesu przyszłej integracji Ukrainy z Unią Europejską – ocenia minister rolnictwa dr Czesław Siekierski.
Finanse
Więcej mieszkań może powstawać na gruntach Skarbu Państwa. Trwa zagospodarowywanie 800 ha

Szacuje się, że w Polsce wciąż brakuje 1,5–2 mln mieszkań, mimo oddawanych przez dekady inwestycji deweloperskich i kilku programów wsparcia dla młodych na pierwsze mieszkanie. W tym kontekście wiele mówi się o konieczności przyspieszenia rozwoju społecznego budownictwa czynszowego, ale do tego potrzebne są grunty. Na ten cel przeznaczono 800 ha gruntów Skarbu Państwa, które znajdują się w Krajowym Zasobie Nieruchomości i które są zagospodarowywane wspólnie z samorządami. Ta pula gruntów nadających się pod budownictwo mieszkaniowe może być nawet trzykrotnie większa.
Farmacja
Innowacyjne leki zmieniają oblicze rzadkich chorób neurologicznych uznawanych dotychczas za nieuleczalne. Tak jest w przypadku rdzeniowego zaniku mięśni

Jeszcze kilka lat temu rokowania w SMA były niekorzystne. Zmieniło je uruchomienie w styczniu 2019 roku modelowego programu lekowego B.102, w którym pacjenci otrzymali pierwszą na świecie terapię – nusinersen. Kolejnym krokiem milowym w walce z chorobą było uruchomienie badań przesiewowych noworodków w kierunku SMA, dzięki którym dzieci otrzymują leczenie, zanim wystąpią pierwsze objawy choroby. We wrześniu 2023 roku udostępnione zostały dwie kolejne terapie zarejestrowane w Europie, co mogło sugerować, że wachlarz możliwości terapeutycznych w Polsce został wyczerpany. Tymczasem Ministerstwo Zdrowia poszło o krok dalej – w kwietniu ubiegłego roku podjęto decyzję o kontynuacji leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży pierwszym zarejestrowanym terapeutykiem.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.