Ola Podrażka przechodzi z Panka do oLIVE media
Ola Podrażka rozpoczęła pracę w agencji oLIVE media na stanowisku social media specjalisty. Będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrażanie strategii digitalowych w obszarze lifestyle i beauty.
Podrażka w agencji oLIVE media zajmie się rozwijaniem marek w mediach społecznościowych oraz kreowaniem i realizacją skutecznych strategii komunikacji z wykorzystaniem content marketingu, influencer marketingu i działań z obszaru public relations.
Ola Podrażka przez ostatnie 2 lata rozwijała się w obszarze marketingu w firmie Panek. Była odpowiedzialna za social media oraz kampanie z influencerami. Zajmowała się realizacją eventów, takich jak Speed Games czy Juwenalia studenckie. Współtworzyła także strategie komunikacji przy wprowadzaniu nowych samochodów do floty. Realizowała działania CSR, w tym nadzorowała projekt “Wsparcie na granicy”, w ramach którego Panek przekazał 1000 samochodów do transportu osób z granicy Ukrainy.
Wcześniej Podrażka pracowała jako młodszy specjalista ds. reklamy w Pracowni360 oraz jako event manager w agencji Hostamo.
Ola Podrażka jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.