Komunikaty PR

One2tribe w 2022 r. z 9,3 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,7 mln zł EBITDA

2023-06-01  |  09:40
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Notowana na rynku NewConnect One2tribe SA w 2022 roku osiągnęła ponad 9,3 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży oraz ponad 1,7 mln zł zysku EBITDA. Spółka w obszarze gamifikacji dla pracowników i systemów konkursowych zamierza do 2026 roku być jednym z kluczowych graczy na rynku europejskim. Pomóc w tym mają zaawansowane rozwiązania AI oraz machine learning, które One2tribe już wykorzystuje w swojej działalności.

W 2022 r. One2tribe SA uzyskała ponad 9,3 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży w porównaniu do 66 tys. zł w 2021 r. EBITDA w okresie od stycznia do grudnia 2022 r. wyniosła 1,7 mln zł. Natomiast jednostkowy zysk netto wyniósł ponad 72 tys. zł, w porównaniu ze stratą w analogicznym okresie ubiegłego roku, wynoszącą ponad 1,8 mln zł. Spółka po raz pierwszy prezentuje roczne wyniki finansowe po połączeniu spółek JWA SA z One2tribe Sp. z o.o. Na poziomie Grupy Kapitałowej skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w 2022 roku wyniosły prawie 9,2 mln zł, skonsolidowany wyniki EBITDA to ponad 464 tys. zł, zaś skonsolidowana strata netto wyniosła 2 mln zł.

- Ubiegły rok był dla nas rokiem przejścia. Istotną część pracy managementu One2tribe pochłonęło połączenie. Realizację głównych celów strategicznych, będziemy dokonywać z wykorzystaniem naszych doświadczeń i kompetencji technologicznych wraz ze spółkami zależnymi, i partnerami biznesowymi, takimi jak Microsoft oraz EY . - podsumowuje Radosław Sosnowski, prezes zarządu One2tribe SA.

Aktualnie One2tribe prowadzi prace nad rozwojem platformy Tribeware, sprzedażą jej funkcjonalności w kilku modelach, marketingiem i stosowanych rozwiązań, zarządzaniem projektami wdrożeniowymi u poszczególnych klientów, utrzymaniem wdrożeń od strony zarządczej oraz finansowej. Usługi są świadczone na kolejnych rozwojowych wersjach platformy motywacyjnej. Ponadto nadal trwają prace nad algorytmami machine learning/sztucznej inteligencji bazującymi na danych z platformy oraz innych modelach wykorzystania AI.

- Zgodnie ze strategią spółki, zamierzamy wzmocnić pozycję rynkową One2tribe w ramach oferowanych usług, koncentrując się na dotarciu z ofertą do jak najszerszego grona klientów. Biorąc pod uwagę wysoką specjalizację naszej działalności, dla zapewnienia odpowiedniej bazy przychodowej w kolejnych latach, istotne będzie antycypowanie popytu zgłaszanego przez jednostki z różnych sektorów gospodarki krajowej oraz zagranicznych, ze względu na spadek efektywności typowych dotąd rozwiązań motywacyjno-płacowych. Ten rok będzie dla nas przełomowy, ze względu na możliwość połączenia wewnętrznych technologii firmy z niezwykle szybko rosnącym obszarem AI - mówi Wojciech Ozimek, wiceprezes One2tribe SA.

W maju br. spółka poinformowała o podpisaniu ramowej umowy z Bayer sp. z.o.o. dotyczącą licencjonowania platformy Tribeware. Umowa umożliwia zamawianie licencji oprogramowania i kampanii motywacyjnych na podstawie cyklicznych zamówień, z czego pierwsze przekracza kwotę 100 tys. zł netto. Teraz współpraca ta została rozszerzona o umowę na organizację konkursów na platformie Tribeware, które są istotną pozycją przychodową spółki znacznie przewyższającą licencjonowanie platformy.

One2tribe oferuje narzędzia do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników, wykorzystując dane i algorytmy, a także rozwiązania psychologii behawioralnej. Głównym produktem firmy jest platforma Tribeware, która łączy w sobie funkcje planowania i przydzielania zadań, pracownikom i kontrolowanie ich realizacji oraz system e-commerce do dystrybucji nagród. Z aplikacji o cechach systemu motywacyjnego korzysta obecnie ponad 80 tys. użytkowników na 7 rynkach (Polska i kraje arabskie). Są to głównie firmy z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmaceutycznej oraz finansowej. Wśród największych klientów można wyróżnić takie marki jak Lidl, Sanofi, Play, IKEA, Bayer czy Vision Express.

***

O Spółce:

One2tribe S.A. oferuje platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i zagranicą. Są to głównie firmy z branż sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej. Platforma pozwala sterować zachowaniem pracowników w celu poprawy wskaźników biznesowych (sprzedaż, obsługa klienta, produkcja). System i podejście One2tribe S.A. opiera się o innowacyjne algorytmy stworzone na przestrzeni ostatnich 10 lat (wcześniej jako One2tribe Sp. z o.o.). Rozwiązania One2tribe były wyróżniane w międzynarodowych konkursach (między innymi IBM Watson AI XPRIZE, Vivatech Challenge). Firma prowadzi także badania w obszarze psychologii i ekonomii behawioralnej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.