Komunikaty PR

Opony całoroczne czy sezonowe - które są lepsze dla ciebie?

2022-11-14  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Jeśli zastanawiasz się, czy opony całoroczne to dobry wybór dla ciebie, czy może warto jednak pozostać przy oponach sezonowych, wykorzystaj quiz przygotowany przez Goodyear. Wystarczy, że odpowiesz na sześć pytań, a dowiesz się, które opony powinieneś wybrać zależnie od typu samochodu i twojego stylu jazdy.

Segment opon całorocznych rośnie w Polsce bardzo szybko i przybywa kierowców, którzy zastanawiają się, czy to inwestycja warta uwagi. Kusi oszczędność – jeden komplet opon zamiast dwóch i mniej wizyt w serwisie, skoro znika konieczność sezonowej wymiany. Ale czy opona całoroczna sprawdzi się w przypadku każdego kierowcy? Ważne jest na przykład, jakim typem auta jeździsz i jak duże odległości pokonujesz. Quiz Goodyear pomoże ci to ocenić: https://www.goodyear.eu/pl_pl/consumer/why-goodyear/winter-quiz.html.

W badaniu przeprowadzonym niedawno na zlecenie Goodyear, 82% polskich kierowców zadeklarowało, że zmienia opony w swoich autach przed zimą, 15% wybiera opony całoroczne, a 3% przyznaje się do jazdy na sezonowych przez okrągły rok (z czego 1% na oponach letnich w zimie). Porównując ten wynik do podobnych pod względem pogody Niemiec, gdzie na sezonowych jeździ 58% badanych kierowców, a na całorocznych aż 37%, widać, że istnieje jeszcze spora przestrzeń do wzrostu segmentu opon wielosezonowych w Polsce.

Badanie pokazało też, że polscy kierowcy – w porównaniu z kierowcami z innych 7 europejskich krajów - pokonują relatywnie duże odległości, często po wymagających drogach i w zmiennych warunkach pogodowych, co może tłumaczyć przywiązanie w naszym kraju do opon sezonowych, dedykowanych właśnie takim przypadkom. Prawie jedna trzecia polskich kierowców twierdzi, że pokonuje rocznie ponad 26 tys. km, podczas gdy w Niemczech ten odsetek to tylko 9%, a we Francji jedynie 2%. Więcej wniosków z badania dla Goodyear można znaleźć na stronie https://news.goodyear.eu/pl-pl/polscy-kierowcy-przed-zima-obowiazkowi-w-zmianie-opon-z-wysokimi-przebiegami-i-z-lekiem-przed-mga--wnioski-z-europejskiego-badania-dla-goodyear/.

Goodyear był pierwszym producentem, który wprowadził na rynek opony całoroczne oznaczone symbolem trzech szczytów górskich 3PMSF, znanym z „zimówek”, który potwierdza spełnienie przez oponę rygorystycznych testowych norm niezawodności na śniegu. Symbol 3PMSF można znaleźć na przykład na oponach Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, których zakup do końca roku (lub do wyczerpania zapasów) objęty jest promocją cash-back ze zwrotem do 200 zł w gotówce. Ta sama akcja dotyczy modeli zimowych, np. opon Goodyear UltraGrip Performance+, które - podobnie jak Vector - oferują najwyższą klasę efektywności energetycznej „A” i dzięki niskim oporom toczenia pozwalają oszczędzić na zużyciu paliwa. Regulamin oraz szczegóły akcji promocyjnej są dostępne na stronie www.promocja.goodyear.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów Biuro prasowe
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.