Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu
Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną kampanii jest współpraca z popularną aplikacją Jakdojade.pl. Marka podkreśla w niej znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu – zwłaszcza w obfitujących w mikrostresy sytuacjach związanych z codziennym podróżowaniem, drogą do pracy czy szkoły.
Do połowy czerwca użytkownicy serwisu i aplikacji Jakdojade.pl – najpopularniejszego polskiego planera komunikacji publicznej i międzymiastowej – będą mogli natrafić na dedykowane posty marki Orbit®. Kontekstowe kreacje, dopasowane do różnych sytuacji, których doświadczają osoby korzystające z komunikacji miejskiej, w połączeniu z chwytliwymi hasłami mają pomóc konsumentom pokonać chaos i złapać chwilę tylko dla siebie. Dzięki wykorzystaniu parametrów trasy użytkownicy dostaną też spersonalizowaną informację, ile kilometrów czy minut dzieli ich od obranego celu.
Marka Orbit® postawiła na komunikację w różnych momentach dniach, kiedy podróżni mogą doświadczać mikrostresów. Do takich sytuacji należą m.in. konieczność przesiadki, opóźnienia na trasie, dłużąca się podróż czy przemieszczanie się w czasie nocy.
Jakdojade.pl to pierwszy w Polsce serwis internetowy i najpopularniejsza polska aplikacja udostępniająca rozkłady jazdy środków komunikacji miejskiej i umożliwiająca planowanie podróży w 50 miastach w Polsce. Z aplikacji mobilnej korzysta 4,9 mln unikalnych użytkowników. Serwis znajduje optymalne połączenia komunikacyjne, uwzględnia opóźnienia, przesiadki, zmiany w rozkładach jazdy.

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.