Komunikaty PR

OSIEDLE ZIELNA JUŻ W SPRZEDAŻY - DOM DEVELOPMENT INWESTUJE NA PSIM POLU

2020-09-17  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Zielna ( 8.84 MB )

Dom Development ruszył ze sprzedażą inwestycji Osiedle Zielna. Nowy projekt, zlokalizowany w historycznej części Wrocławia – na Psim Polu, będzie miał willowy, rodzinny charakter. Deweloper zapowiada powstanie 2-piętrowego budynku, w którym znajdzie się 160 mieszkań. Prace budowlane rozpoczną się w IV kwartale tego roku, ich finał przewidziany jest na I kwartał 2022 roku.

 

- Inwestycje Dom Development to zarówno duże, jak i bardziej kameralne osiedla. W tym przypadku postawiliśmy na dyskretną architekturę, wpisującą się w zaciszny charakter okolicy – mówi Iwona Kołodziejczyk, prezes Dom Development Wrocław. – Tworzymy miejsce, które zapewni przyszłym mieszkańcom spokój i ciszę w otoczeniu przyrody.

Zieleń nie tylko w nazwie

Wyróżnikiem osiedla jest jego willowy charakter, atrakcyjna mała architektura i obecność zieleni w postaci ogrodów kwiatowych, licznych krzewów i drzew. Inwestycja na planie prostokąta, wizualnie podzielona na dwie bryły, będzie posiadać duży, zielony, wewnętrzny dziedziniec z placem zabaw i siłownią terenową. Do mieszkań zlokalizowanych na parterze przynależeć będą ogródki, a wszystkie lokale na 1 i 2 piętrze będą posiadać przestronne balkony. W ramach inwestycji powstanie podziemny garaż, komórki lokatorskie i schowki. Deweloper przewidział również rowerownię. Wszystkie klatki schodowe będą wyposażone w windy. Pojawią się także ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Historia na wyciągnięcie ręki

Osiedle Zielna zlokalizowane jest na Psim Polu, miejscu z 800-letnią historią. Nieopodal inwestycji znajduje się historyczny, odrestaurowany w 2013 roku Rynek, którego atrakcją jest m.in. nowa fontanna i odnowione kamienice. Wyremontowany plac to serce tej części Wrocławia, miejsce codziennych spotkań i okolicznościowych festynów. Atutem Psiego Pola jest rozbudowana infrastruktura miejska: usługi, lokale gastronomiczne, małe sklepy, supermarkety. W bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji Dom Development zlokalizowana jest szkoła podstawowa i przedszkole. Okolica sprzyja rekreacji, znajdują się tutaj tereny zielone, boiska, kluby fitness, a także 16 km tras rowerowych. Obszar ten jest dobrze skomunikowany z centrum miasta poprzez Al. Jana III Sobieskiego i infrastrukturę kolejową.

Osiedle Zielna projektowało B2 Studio z Krakowa. Głównym wykonawcą jest spółka Dom Construction.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.