Komunikaty PR

Ostatni dzień promocji na zestawy LEGO w sklepach Lidl Polska!

2022-11-02  |  01:00
Biuro prasowe

Klocków LEGO nie trzeba nikomu przedstawiać. Są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych zabawek na świecie, które mają swoich fanów zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych. Od 31 października zestawy LEGO można kupić także w sklepach Lidl Polska – to doskonała okazja, aby zawczasu przygotować prezenty na mikołajki i święta!

Klockami można bawić się samemu albo z przyjaciółmi, rodzicami czy rodzeństwem. Zabawki tego typu stwarzają pole do współpracy, dzielenia się pomysłami, wymyślania angażujących historii, a także rozwijają zdolności manualne i uczą cierpliwości. Najmłodszym dużo radości sprawią klocki LEGO DUPLO, które można łączyć na nieograniczoną ilość sposobów. Swobodne dopasowywanie do siebie poszczególnych elementów pozytywnie wpływa na wyobraźnię dziecka i jego zapał do odkrywania świata. Klienci sklepów Lidl Polska mają do wyboru 5 zestawów z tej serii, różniących się tematyką, w tej samej cenie – 39,99  zł/  1  zestaw. Starsze dzieci ucieszą się natomiast z zestawów LEGO Batman (54,90  zł/  1  zestaw), LEGO Technic, LEGO Ninjago (109  zł/  1  zestaw) czy LEGO Friends w cenie 39,99 zł, 54,99 zł lub 109  zł/  1  zestaw (w zależności od rozmiaru). Mali miłośnicy zwierząt pokochają za to zestawy LEGO Creator 3 w 1, oferowane w cenie 39,99 zł lub 54,99 zł/ 1 zestaw.

Tylko od poniedziałku, 31  października, do środy, 2 listopada, w sklepach Lidl Polska obowiązuje specjalna akcja promocyjna: przy zakupie dwóch zestawów klocków LEGO, cena drugiego z nich (tańszego) zostanie obniżona o 30%[1]!


Przydatne akcesoria LEGO i zestawy Playmobil

Fani LEGO znajdą w sklepach Lidl Polska również przydatne akcesoria, takie jak pudełko do sortowania klocków ulubionej marki (49,99 zł/ 1 zestaw), pojemnik do ich przechowywania (29,99 zł/ zestaw) w kształcie głowy oraz gablotę na 8 minifigurek LEGO (59,90 zł/ 1 zestaw). W sklepach sieci dostępne są również książki LEGO Ninjago z figurką (19,99 zł/ 1 zestaw), a nawet skarpetki dziecięce z tej serii, sprzedawane w  3- pakach i rozmiarach 27-38 (7,99 zł/ 1 para).

Od poniedziałku 31 października klienci sklepów Lidl Polska mogą kupić również klocki innego producenta – firmy Playmobil. Oferta obejmuje 4 duże zestawy z  figurkami („budowa”, „piraci”, „księżniczka”, „wróżki”) za 89,90 zł/ 1 zestaw, oraz 4  małe („rycerze”, „piraci”, „na wsi”, „wróżki”) w cenie 49,99  zł/ 1 zestaw. Warto już teraz odwiedzić sklepy Lidl Polska, aby kupić wymarzone prezenty na mikołajki oraz święta: dla najmłodszych, jak i nieco starszych dzieci.

 


[1] W przypadku zakupu kilku zestawów klocków LEGO® (nie więcej niż 10), cena najtańszego z nich zostanie obniżona o 30%.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.