Komunikaty PR

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

2023-03-29  |  01:00
Biuro prasowe

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

W środę 29 marca 2023 r. w Kłodzku przy ul. Letniej 4 otwarty zostanie nowy Park Handlowy. Tego dnia na odwiedzających czekać będą nie tylko atrakcyjne promocje i darmowe gadżety, ale także m.in. konkursy i degustacje. Nie zabraknie również food trucków serwujących smaczne potrawy, w tym w pizzę (Pizza Na Kole) i burgery (Balkan Burger).

Niezwykle korzystne zakupy będzie można zrobić w markecie sieci ALDI. Klienci nowego sklepu, których paragon przekroczy 100 zł otrzymają bon o wartości 100 zł! Dodatkowo, na odwiedzających czekać będą atrakcyjne promocje oraz degustacja produktów marek własnych ALDI.

W dniu otwarcia NEONET częstować będzie przygotowaną przez baristę kawą i krówkami. Pierwszych dziesięciu klientów sklepu NEONET otrzyma bony o wartości 100 zł na zakupy (przy min. wartości zakupów 300 zł), a kolejnych czterdziestu dostanie bon o wartości 50 zł (do wykorzystania przy zakupach o min. 150 zł). Dla pozostałych NEONET przygotował pamiątkowe gadżety.

Sklep Dealz, który będzie 200 sklepem tej sieci w Polsce, przygotował specjalne wydarzenie prowadzone przez konferansjera. Podczas otwarcia odbędą się konkursy z nagrodami oraz degustacje produktów. Dodatkowo na pierwszych 200 klientów Dealz przygotował specjalne vouchery.

Multibrandowy sklep kaes. - w którego ofercie znajdują się znane globalne marki takie jak m.in.: adidas, Reebok, Puma, Nike, Tom Tailor, New Balance, 4F czy Vans – zapowiedział dla swoich klientów promocję -50% na drugą zakupioną rzecz (promocja obowiązuje przez pierwsze trzy dni od otwarcia sklepu). Ponadto wiele produktów objętych będzie rabatem w wysokości nawet do -40% od ceny regularnej, a na buty z nowej kolekcji -20%.

Pierwsze dwa dni otwarcia celebrować będzie również Rossmann. Poza atrakcyjną ofertą promocyjną na wybrane produkty, klienci sklepu będą obdarowywani przez hostessy specjalnymi gadżetami.

Nowy park handlowy ma powierzchnię ponad 17 000 m². Cechuje go zróżnicowana oferta, skierowana do szerokiego grona klientów. Wśród najemców znajdą się popularne sieci handlowe, takie jak Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay czy osobno ulokowany na ponad 10 000 m² market budowlany Castorama. Dzięki temu mieszkańcy Kłodzka i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do bogatej oferty zakupowej i usługowej, bez konieczności długich podróży.

Inwestycję zrealizowała P.A. NOVA S.A. znana polska firma posiadająca doświadczenie w usługach budowlanych oraz zarządzaniu obiektami handlowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.