Otwarcie Punktu Odbioru Zamówień IKEA w King Cross Praga
To unikatowe miejsce i nowy punkt na mapie IKEA, który umożliwia mieszkańcom pobliskich dzielnic m.in.: Praga Południe, Wawer, Wesoła, Rembertów oraz Otwock czy Józefów, realizację marzeń o pięknym, funkcjonalnym i zrównoważonym domu oraz ułatwi odbiór zamówionych produktów.
To kolejny krok, który sprawia, że produkty IKEA są na wyciągnięcie ręki. Teraz w łatwy sposób można złożyć zamówienie na IKEA.pl i odebrać je w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA za jedyne 29 zł, bez względu na wagę i wielkość zamówienia. Gdzie znajduje się nowy Punkt Odbioru Zamówień IKEA?
King Cross Praga, ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Sobota 9:00-21:00
Niedziele handlowe 9:00-21:00
IKEA chce być coraz bliżej swoich klientów. Poszerzając zasięg usługi Zamów & Odbierz, ułatwia klientom osobisty odbiór zamówień internetowych. W ciągu ostatnich trzech miesięcy uruchomionych zostało dziewięć nowych Punktów Odbioru Zamówień IKEA. Dzisiaj jest ich już razem 17 w całej Polsce, a planowane są kolejne otwarcia. Pozostałe miejsca odbioru zamówień internetowych dla klientów Warszawy i okolic to m.in.:
- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Targówek
- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Janki
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Blue City
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Wola Park
IKEA zapewnia również bezkontaktowy odbiór osobisty wszystkich zamówień internetowych, które są dostarczane bezpośrednio do domów klientów. Dodatkowo umożliwia dostęp internetowy lub telefoniczny do większości usług. Osoby, które potrzebują dobrze zaprojektowanych mebli oraz pomysłów na urządzenie własnego biura mogą skorzystać z usług IKEA dla Firm.
Wygodny i łatwy dostęp do oferowanych usług jest niezwykle istotny w czasach, kiedy większość czasu spędzamy w domu. W trakcie czasowego zamknięcia sklepów stacjonarnych dla klientów, IKEA odnotowała pięciokrotny wzrost zainteresowania zakupami przez Internet. Teraz, po ponad miesiącu od ponownego otwarcia, zainteresowanie tym kanałem sprzedaży nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Obecna sytuacja kształtuje w nas, konsumentach nowe nawyki zakupowe, które mogą zostać z nami na dłużej. Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z wielokanałowej sprzedaży: kupuję przez Internet, a odbiera w sklepie czy w dedykowanym punkcie odbioru. Zwiększa się również znaczenie usług zdalnych i doradztwa na odległość (jak zdalne planowanie kuchni czy szaf). Jest to nie tylko wygodne rozwiązanie, ale i oszczędność czasu. – mówi Aneta Gil, Liderka ds. komunikacji zewnętrznej w IKEA Retail w Polsce.
W czasie pandemii nasze domy stały się miejscem wielofunkcyjnym, w którym spędzamy wiele czasu. Oprócz dostosowywania naszych mieszkań do nowej rzeczywistości coraz lepiej zdajemy sobie sprawę, co w nich działa dobrze, co potrzebuje zmiany czy nowej funkcji. IKEA ma jasno sprecyzowany cel, jakim jest zapewnienie wielu ludziom lepszego codziennego życia. Ta wizja i wartości nigdy wcześniej nie były tak ważne, jak teraz, gdy wiele osób pozostaje w swoich domach. Praca, nauka, bycie razem, zabawa z dziećmi, gotowanie i jedzenie, spanie... wszystkie kluczowe czynności życiowe odbywają się teraz tam, gdzie mieszkamy i zdajemy sobie sprawę, że lepsze życie zaczyna się właśnie w naszym domu!
Immersyjny pokaz sztuk wizualnych na suficie warszawskiej Promenady
W Polsce rośnie sprzedaż dóbr luksusowych. Jak nie stracić tej grupy klientów?
Zwrotka jako pierwszy operator systemu kaucyjnego w Polsce korzysta z bazy GS1
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym
Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.
IT i technologie
Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji
Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.
Infrastruktura
Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku
Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.