Otwarcie Punktu Odbioru Zamówień IKEA w King Cross Praga
To unikatowe miejsce i nowy punkt na mapie IKEA, który umożliwia mieszkańcom pobliskich dzielnic m.in.: Praga Południe, Wawer, Wesoła, Rembertów oraz Otwock czy Józefów, realizację marzeń o pięknym, funkcjonalnym i zrównoważonym domu oraz ułatwi odbiór zamówionych produktów.
To kolejny krok, który sprawia, że produkty IKEA są na wyciągnięcie ręki. Teraz w łatwy sposób można złożyć zamówienie na IKEA.pl i odebrać je w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA za jedyne 29 zł, bez względu na wagę i wielkość zamówienia. Gdzie znajduje się nowy Punkt Odbioru Zamówień IKEA?
King Cross Praga, ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Sobota 9:00-21:00
Niedziele handlowe 9:00-21:00
IKEA chce być coraz bliżej swoich klientów. Poszerzając zasięg usługi Zamów & Odbierz, ułatwia klientom osobisty odbiór zamówień internetowych. W ciągu ostatnich trzech miesięcy uruchomionych zostało dziewięć nowych Punktów Odbioru Zamówień IKEA. Dzisiaj jest ich już razem 17 w całej Polsce, a planowane są kolejne otwarcia. Pozostałe miejsca odbioru zamówień internetowych dla klientów Warszawy i okolic to m.in.:
- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Targówek
- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Janki
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Blue City
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Wola Park
IKEA zapewnia również bezkontaktowy odbiór osobisty wszystkich zamówień internetowych, które są dostarczane bezpośrednio do domów klientów. Dodatkowo umożliwia dostęp internetowy lub telefoniczny do większości usług. Osoby, które potrzebują dobrze zaprojektowanych mebli oraz pomysłów na urządzenie własnego biura mogą skorzystać z usług IKEA dla Firm.
Wygodny i łatwy dostęp do oferowanych usług jest niezwykle istotny w czasach, kiedy większość czasu spędzamy w domu. W trakcie czasowego zamknięcia sklepów stacjonarnych dla klientów, IKEA odnotowała pięciokrotny wzrost zainteresowania zakupami przez Internet. Teraz, po ponad miesiącu od ponownego otwarcia, zainteresowanie tym kanałem sprzedaży nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Obecna sytuacja kształtuje w nas, konsumentach nowe nawyki zakupowe, które mogą zostać z nami na dłużej. Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z wielokanałowej sprzedaży: kupuję przez Internet, a odbiera w sklepie czy w dedykowanym punkcie odbioru. Zwiększa się również znaczenie usług zdalnych i doradztwa na odległość (jak zdalne planowanie kuchni czy szaf). Jest to nie tylko wygodne rozwiązanie, ale i oszczędność czasu. – mówi Aneta Gil, Liderka ds. komunikacji zewnętrznej w IKEA Retail w Polsce.
W czasie pandemii nasze domy stały się miejscem wielofunkcyjnym, w którym spędzamy wiele czasu. Oprócz dostosowywania naszych mieszkań do nowej rzeczywistości coraz lepiej zdajemy sobie sprawę, co w nich działa dobrze, co potrzebuje zmiany czy nowej funkcji. IKEA ma jasno sprecyzowany cel, jakim jest zapewnienie wielu ludziom lepszego codziennego życia. Ta wizja i wartości nigdy wcześniej nie były tak ważne, jak teraz, gdy wiele osób pozostaje w swoich domach. Praca, nauka, bycie razem, zabawa z dziećmi, gotowanie i jedzenie, spanie... wszystkie kluczowe czynności życiowe odbywają się teraz tam, gdzie mieszkamy i zdajemy sobie sprawę, że lepsze życie zaczyna się właśnie w naszym domu!
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.