Komunikaty PR

Otwarcie retail parku przy Nowej Górnej podwoiło footfall

2024-05-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Nowi najemcy parków handlowych przyciągają kupujących. Greenman Poland udowadnia, że rynek coraz bardziej pożąda takich formatów, które idealnie swoją ofertą współgrają z istniejącymi centrami handlowymi.

Już dwa centra handlowe z portfolio Greenman Poland doczekały się rozbudowy i otwarcia przy nich parków handlowych. Najnowsza inwestycja przy Nowej Górnej w Łodzi, oddana do użytku w kwietniu tego roku, już procentuje. Widać to w wynikach, jakie po miesiącu osiągnął cały kompleks convenience, na który składa się dziś nowy retail park oraz zmodernizowane niedawno centrum handlowe.

W efekcie debiutu parku, w pierwszym miesiącu działalności, rok do roku, łódzki hub odwiedziło aż dwa razy więcej klientów! Na tak dobry wynik wpływ miał przede wszystkim przemyślany dobór marek. Swoje sklepy w nowo powstałym retail parku otworzyły tak chętnie wybierane przez konsumentów sieci jak: Sinsay, KiK, Maxi Zoo oraz Action. Ponadto trzy pierwsze brandy uruchomiły lokale w najnowszych konceptach handlowych.

– Rok roczny wzrost footfallu o niemal 100% i to już w pierwszym miesiącu od otwarcia, to wynik, który pokazuje, jak ogromny potencjał ma dziś cały stworzony kompleks zakupowy, a także jak doskonale działa obrana przez nas strategia komercjalizacji, oparta na popularnych i chętnie wybieranych przez konsumentów markach. Co więcej, potwierdza on siłę formatu convenience – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Brandy, które zadebiutowały w retail parku, zostały tak dobrane, aby nie tylko odpowiadać na szerokie potrzeby zakupowe rynku, ale także wypełnić handlową lukę, w najbliższym otoczeniu. To również marki, które są przyjazne dla portfela oraz – co kluczowe - dopełniają ofertę, jaką już od dawna mogli znaleźć klienci w centrum handlowym Nowa Górna – dodaje.

Ale nie tylko wzrost liczby klientów cieszy Greenman Poland. Także pozytywny wpływ, jaki debiut retail parku ma na centrum handlowe, w tym jego pozycję i rozpoznawalność na regionalnym rynku. – Zrealizowana inwestycja przynosi korzyści aż dla dwóch obiektów. Wielu klientów, którzy dziś docelowo wybierają park handlowy, przy okazji odwiedza także centrum handlowe, kontynuując tu swoje zakupy. Przepływ obserwujemy także w odwrotną stronę, co jest dowodem na to, że zakupy w obu miejscach świetnie się uzupełniają, a tenant-mix dopasowany jest do klienta – mówi Karolina Nitowska.

Sprzyja także charakter inwestycji. Nowy park handlowy ulokowano zaledwie kilkanaście metrów od jednego z głównych wejść do centrum Nowa Górna, co ułatwia komunikację między dwoma obiektami. Wokół budynku powstało natomiast 100 dodatkowych miejsc parkingowych, pomyślanych o osobach, dla których park jest główną destynacją zakupową. To przyciąga sąsiedztwo, ale nie tylko.

– Rozbudowa zwróciła uwagę mieszkańców całego regionu. W rezultacie, kompleks przy ul. Kolumny odwiedzają już nie tylko osoby mieszkające najbliżej obiektu, traktujące je jako centrum codziennych zakupów, ale także osoby z dalszych zakątków Łodzi i miejscowości ościennych, poszukujące marek, które właśnie się u nas pojawiły, ale także miejsca na wygodne, rodzinne zakupy – ocenia Karolina Nitowska.

Łódź to już drugie miasto, w którym Greenman Poland osiągnął takie efekty. W latach 2022-2023 analogiczną inwestycję zrealizowano w Nowych Bielawach w Toruniu. Tam przy centrum handlowym powstały aż dwa bliźniacze parki handlowe, które pomieściły łącznie 6-ciu nowych najemców, w tym NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.