Komunikaty PR

Otwarcie retail parku przy Nowej Górnej podwoiło footfall

2024-05-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Nowi najemcy parków handlowych przyciągają kupujących. Greenman Poland udowadnia, że rynek coraz bardziej pożąda takich formatów, które idealnie swoją ofertą współgrają z istniejącymi centrami handlowymi.

Już dwa centra handlowe z portfolio Greenman Poland doczekały się rozbudowy i otwarcia przy nich parków handlowych. Najnowsza inwestycja przy Nowej Górnej w Łodzi, oddana do użytku w kwietniu tego roku, już procentuje. Widać to w wynikach, jakie po miesiącu osiągnął cały kompleks convenience, na który składa się dziś nowy retail park oraz zmodernizowane niedawno centrum handlowe.

W efekcie debiutu parku, w pierwszym miesiącu działalności, rok do roku, łódzki hub odwiedziło aż dwa razy więcej klientów! Na tak dobry wynik wpływ miał przede wszystkim przemyślany dobór marek. Swoje sklepy w nowo powstałym retail parku otworzyły tak chętnie wybierane przez konsumentów sieci jak: Sinsay, KiK, Maxi Zoo oraz Action. Ponadto trzy pierwsze brandy uruchomiły lokale w najnowszych konceptach handlowych.

– Rok roczny wzrost footfallu o niemal 100% i to już w pierwszym miesiącu od otwarcia, to wynik, który pokazuje, jak ogromny potencjał ma dziś cały stworzony kompleks zakupowy, a także jak doskonale działa obrana przez nas strategia komercjalizacji, oparta na popularnych i chętnie wybieranych przez konsumentów markach. Co więcej, potwierdza on siłę formatu convenience – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Brandy, które zadebiutowały w retail parku, zostały tak dobrane, aby nie tylko odpowiadać na szerokie potrzeby zakupowe rynku, ale także wypełnić handlową lukę, w najbliższym otoczeniu. To również marki, które są przyjazne dla portfela oraz – co kluczowe - dopełniają ofertę, jaką już od dawna mogli znaleźć klienci w centrum handlowym Nowa Górna – dodaje.

Ale nie tylko wzrost liczby klientów cieszy Greenman Poland. Także pozytywny wpływ, jaki debiut retail parku ma na centrum handlowe, w tym jego pozycję i rozpoznawalność na regionalnym rynku. – Zrealizowana inwestycja przynosi korzyści aż dla dwóch obiektów. Wielu klientów, którzy dziś docelowo wybierają park handlowy, przy okazji odwiedza także centrum handlowe, kontynuując tu swoje zakupy. Przepływ obserwujemy także w odwrotną stronę, co jest dowodem na to, że zakupy w obu miejscach świetnie się uzupełniają, a tenant-mix dopasowany jest do klienta – mówi Karolina Nitowska.

Sprzyja także charakter inwestycji. Nowy park handlowy ulokowano zaledwie kilkanaście metrów od jednego z głównych wejść do centrum Nowa Górna, co ułatwia komunikację między dwoma obiektami. Wokół budynku powstało natomiast 100 dodatkowych miejsc parkingowych, pomyślanych o osobach, dla których park jest główną destynacją zakupową. To przyciąga sąsiedztwo, ale nie tylko.

– Rozbudowa zwróciła uwagę mieszkańców całego regionu. W rezultacie, kompleks przy ul. Kolumny odwiedzają już nie tylko osoby mieszkające najbliżej obiektu, traktujące je jako centrum codziennych zakupów, ale także osoby z dalszych zakątków Łodzi i miejscowości ościennych, poszukujące marek, które właśnie się u nas pojawiły, ale także miejsca na wygodne, rodzinne zakupy – ocenia Karolina Nitowska.

Łódź to już drugie miasto, w którym Greenman Poland osiągnął takie efekty. W latach 2022-2023 analogiczną inwestycję zrealizowano w Nowych Bielawach w Toruniu. Tam przy centrum handlowym powstały aż dwa bliźniacze parki handlowe, które pomieściły łącznie 6-ciu nowych najemców, w tym NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.