P.A. NOVA S.A. otwiera nowe obiekty handlowe
P.A. NOVA S.A. OTWIERA NOWY PARK HANDLOWY W KŁODZKU ORAZ DRUGI ETAP INWESTYCJI W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
P.A. NOVA S.A., jedna z wiodących firm branży retail w Polsce, ogłosiła otwarcie nowego parku handlowego w Kłodzku oraz drugiego etapu inwestycji w Ząbkowicach Śląskich. Wydarzenia te stanowią kolejny krok w realizacji strategicznych celów firmy na polskim rynku nieruchomości komercyjnych.
Kotlina Kłodzka, z populacją wynoszącą około 150 000 mieszkańców, zyskuje park handlowy, zlokalizowany w Kłodzku, o powierzchni ponad 17 000 m², ze zróżnicowaną ofertą - skierowaną do szerokiego grona klientów. Wśród najemców znajdą się popularne sieci handlowe, takie jak Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay czy osobno ulokowany na ponad 10 000 m² market budowlany Castorama. Dzięki temu mieszkańcy Kłodzka i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do bogatej oferty zakupowej i usługowej, bez konieczności długich podróży. Otwarcie zaplanowane na 29 marca br.
Inwestycja w Ząbkowicach Śląskich obejmuje poszerzenie oferty istniejącego już parku handlowego o kolejne 1 500 m² powierzchni handlowej. Wśród nowych najemców znajdą się Jysk oraz Kakadu. Otwarcie sklepów tych marek sprawi, że mieszkańcy Ząbkowic Śląskich i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do jeszcze szerszej oferty zakupowej, co przyczyni się do podniesienia jakości życia w rejonie. Uruchomienie drugiego etapu nastąpi również 29 marca br.
Otwarcie nowego parku handlowego oraz zwiększenie oferty w istniejącym i dobrze znanym już punkcie na mapie retail, to kolejne kroki w strategii rozwoju P.A. NOVA S.A. na polskim rynku. Firma kontynuuje swoją działalność, skupiając się na tworzeniu nowoczesnych, atrakcyjnych przestrzeni handlowych, które odpowiadają na potrzeby mieszkańców oraz przyczyniają się do wzrostu gospodarczego w branży retail.
# # #
O spółce:
P.A. NOVA S.A. jest notowaną na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie grupą kapitałową z 35 letnim doświadczeniem, która swoją działalnością obejmuje generalne wykonawstwo budowlane, usługi deweloperskie powierzchni handlowych i przemysłowych, pracownię architektury i urbanistyki, zarządzanie obiektami komercyjnymi, rozwój nowych technologii w obszarze cyfryzacji przedsiębiorstw i Przemysłu 4.0. www.panova.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.