P.A. NOVA S.A. otwiera nowe obiekty handlowe
P.A. NOVA S.A. OTWIERA NOWY PARK HANDLOWY W KŁODZKU ORAZ DRUGI ETAP INWESTYCJI W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
P.A. NOVA S.A., jedna z wiodących firm branży retail w Polsce, ogłosiła otwarcie nowego parku handlowego w Kłodzku oraz drugiego etapu inwestycji w Ząbkowicach Śląskich. Wydarzenia te stanowią kolejny krok w realizacji strategicznych celów firmy na polskim rynku nieruchomości komercyjnych.
Kotlina Kłodzka, z populacją wynoszącą około 150 000 mieszkańców, zyskuje park handlowy, zlokalizowany w Kłodzku, o powierzchni ponad 17 000 m², ze zróżnicowaną ofertą - skierowaną do szerokiego grona klientów. Wśród najemców znajdą się popularne sieci handlowe, takie jak Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay czy osobno ulokowany na ponad 10 000 m² market budowlany Castorama. Dzięki temu mieszkańcy Kłodzka i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do bogatej oferty zakupowej i usługowej, bez konieczności długich podróży. Otwarcie zaplanowane na 29 marca br.
Inwestycja w Ząbkowicach Śląskich obejmuje poszerzenie oferty istniejącego już parku handlowego o kolejne 1 500 m² powierzchni handlowej. Wśród nowych najemców znajdą się Jysk oraz Kakadu. Otwarcie sklepów tych marek sprawi, że mieszkańcy Ząbkowic Śląskich i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do jeszcze szerszej oferty zakupowej, co przyczyni się do podniesienia jakości życia w rejonie. Uruchomienie drugiego etapu nastąpi również 29 marca br.
Otwarcie nowego parku handlowego oraz zwiększenie oferty w istniejącym i dobrze znanym już punkcie na mapie retail, to kolejne kroki w strategii rozwoju P.A. NOVA S.A. na polskim rynku. Firma kontynuuje swoją działalność, skupiając się na tworzeniu nowoczesnych, atrakcyjnych przestrzeni handlowych, które odpowiadają na potrzeby mieszkańców oraz przyczyniają się do wzrostu gospodarczego w branży retail.
# # #
O spółce:
P.A. NOVA S.A. jest notowaną na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie grupą kapitałową z 35 letnim doświadczeniem, która swoją działalnością obejmuje generalne wykonawstwo budowlane, usługi deweloperskie powierzchni handlowych i przemysłowych, pracownię architektury i urbanistyki, zarządzanie obiektami komercyjnymi, rozwój nowych technologii w obszarze cyfryzacji przedsiębiorstw i Przemysłu 4.0. www.panova.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.