Komunikaty PR

Pacjenci zapłacą za wizytę stomatologiczną online

2024-05-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

PolCard from Fiserv rozpoczyna współpracę z firmą FELG Software, która dostarcza do gabinetów stomatologicznych oraz klinik medycznych innowacyjny system zarządzania i obsługi pacjentów. Współpraca zapewnia integrację terminali płatniczych z systemami FELG Dent i FELG Clinic oraz wdrożenie bramki płatniczej, pozwalające na pobranie częściowej przedpłaty online za wizyty. Zmiany mają zwiększyć szybkość obsługi oraz zminimalizować problem nieodwoływanych wizyt, które nie tylko generują dodatkowe koszty dla gabinetów, ale również wydłużają okres oczekiwania na dostępne terminy.  

Współpraca PolCard from Fiserv z FELG Software niesie ze sobą korzyść zarówno dla pacjentów, jak i gabinetów stomatologicznych. Integracja przyspiesza proces rozliczeń, ponieważ umożliwia bezpośrednie przesłanie kwoty z systemu na terminal płatniczy bez konieczności manualnego wprowadzania danych przez pracownika gabinetu.  

Posiadacze systemów FELG Dent oraz FELG Clinic mogą także skorzystać z bramki płatniczej PolCard from Fiserv. Dzięki temu pacjenci ich gabinetu będą mogli zapłacić online zadatek lub uiścić część płatności za przyszłą wizytę. 

Zintegrowanie naszych rozwiązań z systemem FELG Dent nie tylko ułatwi płatności bezgotówkowe w gabinetach stomatologicznych, ale wpłynie także na wyeliminowanie ewentualnych błędów podczas wprowadzania kwoty na terminalu – mówi Grzegorz Kucaba dyrektor ds. eCommerce w Fiserv Polska S.A. – Z kolei bramka płatnicza pozwoli gabinetowi na wprowadzenie łatwej w obsłudze przedpłaty za wizytę, dzięki czemu właściciel kliniki będzie miał możliwość ograniczania strat finansowych za wizyty, które nie doszły do skutku, a pacjenci zyskają więcej dostępnych terminów do wybranego specjalisty - dodaje. 

Problem nieodwołanych wizyt wciąż jest znaczący

- Jak wynika z naszych danych, aż 15 proc. zarezerwowanych wizyt stomatologicznych się nie odbywa. Pacjenci ich nie odwołują, co powoduje nie tylko straty finansowe dla placówki, ale również blokuje możliwość zapisania się na dany termin przez inne osoby, które mogłyby z niej skorzystać. Jak pokazał zeszłoroczny raport Narodowego Fundusz Zdrowia, w 2023 roku przepadło prawie 1,3 mln wizyt u specjalistów - podkreśla Grzegorz Stawarz, prezes FELG Software – Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z PolCard from Fiserv oraz wprowadzeniu możliwości częściowej przedpłaty za wizytę uda nam się uniknąć blokowania terminów w gabinetach stomatologicznych - dodaje.  

System FELG Dent pozwala gabinetowi również na wyliczenie kosztu roboczogodziny fotela stomatologicznego, dzięki czemu właściciele klinik w łatwy sposób mogą oszacować kwotę przedpłaty. Takie rozwiązanie pozwoli zmniejszyć straty gabinetów stomatologicznych oraz obniżyć liczbę blokowanych terminów, a tym samym zwiększyć ich dostępność dla innych pacjentów.  

Jeden system, wiele możliwości

Z aplikacji FELG Dent korzysta już co czwarty gabinet stomatologiczny w Polsce. System umożliwia zarządzanie placówką, zarówno w formie mobilnej, jak i przez stronę internetową. Posiada on szeroki zakres funkcji, które usprawniają prowadzenie oraz obsługę gabinetu lekarskiego. Są to m.in.: kalendarz wizyt, który pozwala na rezerwowanie terminów przez recepcję, online na stronie internetowej gabinetu, jak również przez portal Znany Lekarz. System pozwala także na prowadzenie karty pacjenta, tworzenie planów leczniczych, obsługę finansową czy SMS Marketing.  

Dodatkowo, z aplikacji mogą również korzystać pacjenci, dzięki czemu mają możliwość szybkiego sprawdzenia postępu leczenia, poniesionych kosztów, a także kalendarza odbytych i przyszłych wizyt. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Branża weterynaryjna jest na drodze do szybkiego rozwoju Biuro prasowe
2024-07-02 | 15:00

Branża weterynaryjna jest na drodze do szybkiego rozwoju

Wzrost liczby czworonogów w gospodarstwach domowych oznacza więcej pacjentów w gabinetach weterynaryjnych. Właściciele lecznic będą musieli przygotować się na
Zdrowie Polka bada możliwości naprawcze i procesy zapalne w mózgu
2024-06-25 | 09:12

Polka bada możliwości naprawcze i procesy zapalne w mózgu

W trakcie swojego życia, jedna na trzy osoby w Polsce zachoruje na schorzenie układu nerwowego[1]. Obecnie około 5 milionów Polek i Polaków potrzebuje wsparcia neurologicznego, a
Zdrowie Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu wśród kierujących zespołami?
2024-06-21 | 13:00

Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu wśród kierujących zespołami?

Spadek z 47% w styczniu 2020 do 22% w maju 2023 roku – tak prezentuje się odsetek osób kierujących zespołami, które uważają, że pracodawca dba o ich wellbeing[1]. Problem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.