Komunikaty PR

„Pająk Lucas” debiutuje w Polsce w paśmie Cartoonito na kanale Boomerang!

2022-09-26  |  15:00
Biuro prasowe

Internetowy hit z ponad 980 milionami wyświetleń i 3,6 milionami subskrypcji trafia do nowego pasma dla przedszkolaków – Cartoonito – na kanale Boomerang. Premiera serialu „Pająk Lucas” w poniedziałek 3 października o 13:30.

 

 

Puchaty Lucas mieszka w starym wiktoriańskim domu. Ten zabytkowy budynek ma przytulne wnętrze, idealne jako miejsce akcji dla perypetii uroczych postaci z serialu „Pająk Lucas”. Główny bohater często rozpoczyna je od zadania pytania: „Zastanawiam się, czy…” i wskakuje w wir przygód, by znaleźć odpowiedź. Mali widzowie mogą bawić się z Lucasem, wspólnie śpiewając piosenki – bohater bardzo lubi je układać i zachęca tym samym odbiorców do poznawania świata przez muzykę.

 

Pajączek ma różnorodnych zwierzęcych przyjaciół: serial podkreśla wartość inkluzywności i wspólnoty. Te równie urocze zwierzątka przemawiają do dziecięcej wyobraźni. To Muszka Findley, trochę nerwowy, ale pełen entuzjazmu kolega Lucasa, który swoją energią mógłby obdzielić jeszcze kilkoro przyjaciół. Towarzyszy mu też buldożka Avocado, prawdziwy 3,5-letni maluch. Ma dokładnie takie nastawienie do świata jak przedszkolak: jest pełna zapału, troszkę niezdarna, a przy tym zabawna i zawsze szczera. Z kolei kameleonica Bodhi nie przepada za długimi przemyśleniami, woli rzucać się w wir przygody, a także uwielbia zastrzyk adrenaliny. Jednocześnie jest przyjacielska i potrafi zapewnić całą grupę, że wszystko będzie dobrze. W zabawach Lucasa uczestniczy też konik morski Łajbek, pszczoła Maizie, rybka Głębinka i sowa Arlo.

 

 

Premiera nowego serialu „Pająk Lucas” już w poniedziałek 3 października o 13:30 w ramach pasma Cartoonito na kanale Boomerang.

Emisja codziennie o 13:30 w ramach pasma Cartoonito na kanale Boomerang.

Pasmo Cartoonito codziennie od 8:00 do 14:00.

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w ponad 144 milionach domów na świecie.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.