Komunikaty PR

PANASONIC KLUCZOWYM DOSTAWCĄ TECHNOLOGII NA IGRZYSKACH W PARYŻU

2024-04-16  |  16:00
Biuro prasowe

Panasonic, jako Worldwide Olympic Partner w sektorze urządzeń audiowizualnych, odegra kluczową rolę w przygotowaniach do Letnich Igrzysk 2024 w Paryżu, skupiając się na promowaniu efektywności operacyjnej i ekologicznej równowagi.

 

Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i systemy projekcji. We współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim, Paryskim Komitetem Organizacyjnym Igrzysk oraz Olimpijskimi Usługami Nadawczymi, Panasonic, jako czołowy partner globalny oraz założyciel Programu TOP, zobowiązał się do świadczenia niezawodnego wsparcia na każdym etapie przygotowań i realizacji tych wyczekiwanych wydarzeń.

Dążąc do tego, by Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024 stały się wydarzeniem jeszcze bardziej zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju, Panasonic dostarczy przełomowe rozwiązania, które odpowiadają na branżowe wyzwania, takie jak deficyt siły roboczej oraz potrzeba zaawansowanej kreacji wizualnej. Wykorzystanie platformy IT/IP KAIROS umożliwi wyświetlanie wideo na dużych ekranach LED w prawie każdej z 26 lokalizacji zawodów, co przyczyni się do znacznego uproszczenia i zwiększenia efektywności procesów. Dzięki temu, obsługa treści dla maksymalnie trzech lokalizacji będzie możliwa za pośrednictwem jednego sytemu KAIROS Core.Kamery zdalne znajdą się także we wszystkich 29 pomieszczeniach dla mediów, a centralizacja usług językowych w głównym centrum prasowym umożliwi realizację tłumaczeń z dowolnej lokalizacji, minimalizując potrzebę przemieszczania się. Te inicjatywy podniosą wydajność operacyjną poprzez udoskonalenie zarówno sprzętu, jak i oprogramowania, w porównaniu do wcześniejszych wydarzeń.

 

Planując najobszerniejszą dotychczas instalację projektorów na obiektach Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, Panasonic przewiduje montaż 130 laserowych projektorów. Wśród nich wyróżnia się model uznawany za najmniejszy i najlżejszy projektor[1] na świecie, którego wymiary są o 40% mniejsze[2] w porównaniu do wcześniejszych wersji. Dzięki oszczędzającym pracę rozwiązaniom projekcyjnym producenta, zminimalizowane zostanie zapotrzebowanie na zasoby potrzebne do transportu, magazynowania i instalacji, co wpłynie na obniżenie śladu węglowego imprezy. Niedawno wprowadzona przez Panasonic zdalna usługa zarządzania – Remote Managed Service – umożliwi operatorom sterowanie i monitorowanie rozległych systemów projekcyjnych przez chmurę, co pozwoli na szybką korektę potencjalnych niedoskonałości projekcji, jak np. nieprawidłowości w ustawieniu obrazu wynikające z wibracji, bez fizycznej obecności w miejscu instalacji. Te przełomowe technologie wspólnie przyczynią się do realizacji celu wydarzenia w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Od ponad 30 lat, począwszy od Igrzysk w Barcelonie w 1992 roku, Panasonic dostarcza sprzęt i usługi AV na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie. Ponadto, w październiku 2014 roku, firma przeszła do historii i jako pierwsza japońska spółka została Worldwide Paralympic Partner Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego, tym samym przyczyniając się do rozwoju tej imprezy na arenie międzynarodowej.

 

Pod hasłem „Dzielenie się pasją”, Panasonic poprzez swoje działania sponsorskie pomaga przekazywać ludziom na całym świecie podekscytowanie, napięcie i emocje tych elitarnych zawodów sportowych. Firma z całego serca wspiera misję Igrzysk Paraolimpijskich, których celem jest tworzenie inkluzji społecznej dla osób z niepełnosprawnościami poprzez promowanie sportu paraolimpijskiego. Panasonic pozostaje oddany tworzeniu produktów i usług, które są dostępne dla wszystkich, w tym dla seniorów i osób z niepełnosprawnościami.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.paris2024.org lub w witrynie Panasonic Connect dla Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich: https://panasonic.net/cns/olympic.

 


[1] PT-RQ25K jest najmniejszym i najlżejszym na świecie projektorem laserowym DLP® o jasności 16 000 lm lub większej od marca 2024 r., według własnych badań Panasonic.

[2] Na podstawie porównania przybliżonej masy i wymiarów zewnętrznych projektorów PT-RQ25K (20 000 lm) i PT-RQ22K (20 000 lm), z wyłączeniem obiektywu projekcyjnego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Biznes chętnie sięga po technologię RFID Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Biznes chętnie sięga po technologię RFID

Przedsiębiorcy dostrzegają coraz więcej obszarów w firmach, które mogą być usprawniane i optymalizowane za pomocą systemów radiowych. By uzyskać wymierne oszczędności
IT i technologie Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe
2024-04-29 | 10:00

Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe

Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację,
IT i technologie AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock
2024-04-29 | 09:00

AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock

 Nowe rozwiązania i usługi AWS (Amazon Web Services) zapewnią klientom korporacyjnym bezpieczny i odpowiedzialny sposób tworzenia i uruchamiania generatywnych aplikacji sztucznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.