Komunikaty PR

Papaya Films prezentuje wyniki emisyjności przy produkcjach reklamowych

2023-08-25  |  13:00
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania 08 ( 0.51 MB )

W pierwszym kwartale 2023 roku, Papaya Films poddała analizie 33 projekty filmowe i reklamowe. Całkowita emisja CO2e wyniosła w tym okresie 193 tony, a średnia, przypadająca na pojedynczy projekt to 8,79 tony CO2e, przy medianie 3,42 tony. Pilotażowy monitoring miał na celu określenie skali emisji i porównanie różnego typu projektów pod kątem ich emisyjności. Ograniczenie produkcji dwutlenku węgla w perspektywie kolejnych lat,  jest możliwe jedynie w oparciu o rzetelne dane. Pomiar emisyjności i lokalizacji jej źródeł, pozwala firmie na zaplanowanie dalszych działań redukujących produkcję CO2e. Analiza wykazała, że transport i podróże odpowiadały za największy udział emisji, z lotami samolotowymi stanowiącymi 80% całkowitej emisji pochodzącej z  tych obszarów (przyczyniając się do generowania 66 ton CO2e). 

„To pierwsze dane, które publikujemy, ale działamy już nad tym, żeby móc podzielić się wiedzą i doświadczeniami, zebranymi w kolejnych kwartałach z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Wierzymy,  że oprócz praktycznych działań, które wprowadzamy tu i teraz, kluczowa jest konsekwentna edukacja wszystkich uczestników procesu” - mówi Justyna Górniak, Chief Growth Officer w Papaya Films.

W trzech najbardziej emisyjnych projektach, emisja CO2 wyniosła 82,64 ton CO2e, 13,49 ton CO2e i 9,37 ton CO2e.

Jednocześnie podkreślamy trzy produkcje o najniższej emisji, osiągając imponujące wartości 0,39,  0,78 i 0,99 tony CO2e. Uzyskanie tak niskich wartości było możliwe dzięki wdrożeniu szeregu zrównoważonych praktyk. Zredukowaliśmy zużycie energii, zminimalizowaliśmy wykorzystanie oświetlenia i generatorów oraz ograniczyliśmy podróże, dzięki czemu mogliśmy znacząco obniżyć emisję w tych projektach”  - dodaje Górniak

Papaya Films zapowiedziała również publikację Raportu ESG za rok 2022. Publikowane dane zostały zebrane dzięki kalkulatorowi emisyjności AdGreen. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.