Park handlowy Vis à Vis Wilanów w nowych rękach
Precordia Capital Sp. z o.o. należąca do Jerzego Motza oraz spółka Septyma Sp. z o.o., której właścicielem jest Piotr Beaupre, nabyły 66% udziałów w parku handlowym typu convenience Street Mall Vis à Vis Wilanów przy ul. Przyczółkowej 219 w Warszawie. Sprzedającym udziały była firma Capital Park Sp. z o.o.
Street Mall Vis à Vis Wilanów zlokalizowany jest w południowej części Warszawy, przy głównej drodze prowadzącej z Centrum, przez Wilanów, aż do Konstancina-Jeziornej. Park handlowy łączy dwie główne funkcje: wygodę komfortowych, codziennych zakupów z możliwością aktywnego spędzenia czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Obiekt oferuje 17 sklepów oraz lokali usługowych i gastronomicznych o łącznej powierzchni najmu 4300 mkw. Dla klientów przygotowano także 104 miejsca parkingowe. Wśród najemców Vis à Vis Wilanów znajdują się takie marki, jak m.in.: Decathlon, Deseo, Drogeria Hebe, MAX Premium Burgers, RTV EURO AGD, Sakana Sushi&Sticks czy ZooZoo.pl. Park handlowy jest obecnie w pełni wynajęty.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z przeprowadzonej transakcji. Parki handlowe typu convenience okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie niedawnej pandemii COVID-19. Dzięki swojemu lokalnemu charakterowi, idealnie wpisały się one w nową rzeczywistość, odpowiadając na potrzeby konsumentów, którzy zaczęli spędzać więcej czasu w domu i swoim sąsiedztwie. Co więcej, również analiza podstawowych wskaźników dot. obiektów handlowych potwierdza, że centra convenience osiągają najlepsze wyniki pośród formatów handlowych - powiedział Jerzy Motz, Prezes Zarządu Precordia Capital Sp z o.o.
Nowym zarządcą nieruchomości została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.