Komunikaty PR

Pepco przedstawia ofertę świąteczną

2023-11-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Malanowska
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
anna.malanowska|alertmedia.pl| |anna.malanowska|alertmedia.pl
+48 506 144 074
https://alertmedia.pl/

Ponad 800 produktów, w tym liczne nowości i bestsellery trafi na sklepowe półki w listopadzie i grudniu

”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów, gdzie na klientów czeka ponad 800 świątecznych propozycji łączących niską cenę z wysoką jakością. Wśród nich nie zabrakło nowości, takich jak kolekcja świąteczna na licencji Moomins, kolekcja akcesoriów MasterChef czy specjalnych zestawów słodyczy w świątecznych opakowaniach.  Do sklepów wróciły również uwielbiane przez klientów bestsellery, takie jak świąteczne T-shirty m-in na licencjach Psiego Patrolu i Disney, rozmaite skrzaty czy świąteczne kubki. Produkty już można znaleźć na półkach i będą do grudnia regularnie uzupełniane nowościami.

W świątecznej ofercie Pepco znajdziemy wielki wybór prezentów dla całej rodziny, ale także ozdobne aranżacje na świąteczny stół, dekoracje domowe, a przy okazji, rzeczy które klientki mogą po prostu kupić dla siebie i własnej przyjemności. Łącznie na okres świąteczny sieć przygotowała ponad 800 propozycji, a wśród nich szeroki asortyment obejmujący m.in. ubrania, zabawki, a także sześć różnych kolekcji akcesoriów do dekoracji i wyposażenia domu w szerokim spektrum stylów – m.in. naturalnym, glamour czy klasycznym.

- Wiemy, że w tym roku każdy jeszcze uważniej patrzy na domowy budżet. Dlatego, również  dla naszych stałych klientek ciągle rozszerzamy ofertę o nowe produkty w najbardziej konkurencyjnych cenach. Dzięki temu mogą regularnie uzupełniać listę swoich świątecznych zakupów, planując wyjątkowe prezenty dla najbliższych oraz nowe, świąteczne dekoracje swoich mieszkań. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu, jak co roku przyczynimy się do budowy świątecznego nastroju mieszkańców wielu europejskich domostw – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

Sieć zaplanowała liczne nowości, w tym kolekcję świąteczną na licencji Moomins, która zabierze klientów w sentymentalną podróż, na spotkanie z ulubionymi bohaterami z dzieciństwa. Wchodzące w skład tej kolekcji akcesoria i pomysły na prezent w modnej szacie graficznej dostępne będą już od 6 zł.

Pepco przygotowało też produkty w niezwykłej kooperacji. Wysokiej jakości akcesoria MasterChef zadowolą nie tylko tych, którzy szefują we własnych kuchniach. Akcesoria kuchenne, deski do krojenia, kubki, talerze, blendery lub fartuchy ze znanym logo będą doskonałym prezentem da każdego. Natomiast patenie z nieprzywierającą, markową 3 warstwową powłoką ILAG Non-Stic Special od 60 – 80 zł., waga kuchenna w cenie 40 czy zestaw czterech noży za 30 zł. mogą być nie lada gratką dla kulinarnych znawców.

Nowa w ofercie sieci jest także pyszna kolekcja świątecznych słodyczy dla każdego. To jednak nie wszystko. Do Pepco wracają również bestsellerowe produkty z poprzednich lat. Klienci mogą spodziewać się m.in świątecznych skrzatów w stylowych wzorach i kolorach, jak np.  blisko metrowego świątecznego gnoma na teleskopowych nogach dostępnego już za 40 zł. Przebojowe ceny znajdziemy także w ofercie różnorodnych kubków w świątecznym klimacie, które można kupić już od 6 zł.

Ze świątecznych T-shirtów z Psim Patrolem - na licencji Disneya – z pewnością ucieszą sią najmłodsi. Koszulki będzie można kupić od 15 zł, a świąteczne ubrania dla całej rodziny - od niemowlaka do dorosłego – już od 10 zł. Natomiast ceny ulubionych przez dzieci zabawek na licencjach zaczynają się od 20 zł.

Produkty z oferty świątecznej Pepco już pojawiają się na półkach i będą na nich sukcesywnie uzupełniane w listopadzie i grudniu. Dostępne są one w ponad 1250 polskich sklepach sieci, zlokalizowanych w galeriach, retail parkach oraz na ulicach handlowych.

***

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy  pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3500 sklepów.

Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku otworzyła pierwsze sklepy w Portugalii. Jesienią 2023 roku odbyło się otwarcie kolejnych w Bośni i Hercegowinie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.