Komunikaty PR

Pepsi startuje z cyklem brandowych podcastów #MAX10minut

2023-11-23  |  13:00
Biuro prasowe

Pepsi wchodzi na rynek polski z własnym cyklem podcastów #MAX10minut, zapewniającym żywiołowe dyskusje w formie 10-minutowych odcinków. Od 4 listopada na platformach YouTube i Spotify prezentowane są intensywne rozmowy prowadzone przez znanego YouTubera, Dominika Bosa. Bez lania wody, bez cukru - te podcasty to maxymalna dawka jakościowych treści.
 

Z początkiem listopada na kanałach YouTube Pepsi Polska oraz Spotify Pepsi Polska (Podcast) do końca miesiąca opublikowana zostanie seria 10-minutowych podcastów. Rozmowy przeprowadzane są przez Dominika Bosa - youtubera, który zyskał popularność dzięki treściom commentary - można nie tylko posłuchać, ale i obejrzeć na obu platformach. Wśród gości Dominika i Pepsi MAX znajdziemy przedstawicieli najróżniejszych środowisk, m.in.: OjWojtka (vlogera i podróżnika), Wiktorię Kaczmarczyk (rolniczkę), Miłego ATZ (rapera). Każdy z odcinków to konkretne i treściwe spotkanie, podczas którego goście prezentują esencję poruszanych tematów dotyczących swoich zainteresowań.

 

- Podcasty są świetnym narzędziem do tworzenia jakościowej komunikacji marki, dając jednocześnie konsumentom wartość dodaną – w podcaście Pepsi „Max 10 minut” są to ciekawe rozmowy z nietuzinkowymi gośćmi, w krótkiej i zwięzłej formie. Naszym odbiorcom bardzo podpasowała koncepcja zapraszania nie tylko szeroko rozpoznawanych artystów i influencerów, lecz także danie platformy osobom o znacznie mniejszych zasięgach, a prezentujących ciekawe i niecodzienne hobby czy zawód - mówi Zofia Kopczyńska, Brand Manager Pepsi Max w PepsiCo.


Cały cykl brandowego podcastu tworzyć będą aż 28 odcinki. Od 4 listopada do końca miesiąca codziennie o godz. 17.00 publikowany jest nowy odcinek.
 

- Widzieliśmy, że wchodząc na przesycony rynek podcastów, musimy się wyróżnić. Dlatego powstał format najkrótszego podcastu ever, który można przesłuchać podczas 10 minutowej jazdy do szkoły lub podczas przerwy w pracy. Bez zbędnych treści, bez cukru - mówi Paweł Szlęk, Senior Creative w Agencji Feeders.
 

Za strategię, koncept kreatywny, social media oraz koordynację produkcji i całościową obsługę odpowiedzialna jest agencja Feeders. Zakup mediów: Agencja Zenith.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.