Komunikaty PR

PETRONAS nawiązał współpracę handlową z siecią stacji paliw MOYA

2021-07-29  |  01:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

PETRONAS Lubricants Polska rozpoczął współpracę z największą w kraju niezależną siecią stacji paliw MOYA. W jej ramach na stacjach w niebiesko-czerwonych barwach rozpocznie się pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych PETRONAS Syntium z technologią CoolTech™.

 

Umowa została podpisana w drugim kwartale 2021 r. i obejmuje pilotaż sprzedaży najwyższej jakości olejów silnikowych oraz płynów eksploatacyjnych PETRONAS do pojazdów osobowych na  stacjach sieci MOYA.

 

Działania sprzedażowe połączone są ze wspólną kampanią marketingową i medialną pod hasłem PIT STOP Challenge, popularyzującą rozwiązania PETRONAS Syntium wśród odbiorców indywidualnych. Anwim S.A., właściciel marki MOYA docelowo planuje wprowadzenie produktów PETRONAS na wszystkie stacje sieci.

 

- Mocno rozwijamy sieć sprzedaży  PETRONAS Syntium w Polsce. Działania skierowane do sieci dystrybutorów i warsztatów wspieramy strategią B2C, którą realizujemy wspólnie z siecią stacji paliw MOYA. Obecność naszych produktów na półkach stacji tej sieci znakomicie poprawi dostępność do marki Syntium dla konsumentów. Naszym celem jest stały wzrost świadomości naszych brandów wśród polskich kierowców. Współpraca handlowa wpisuje się w misję Anwim S.A. – dostarczania klientom produktów z wysokim wskaźnikiem jakość do ceny.  Przygotowujemy wspólnie z naszym partnerem ciekawy program pilotażowy wspierany min. promocjami dla Klientów stacji MOYA. Liczymy oczywiście na efektywne rozszerzenie współpracy z pilotażu i na wprowadzenie marki Syntium do wszystkich lokalizacji tej sieci. – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży PETRONAS Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.

 

Ideą wspólnego pilotażu sprzedaży i kampanii jest podniesienie świadomości marki olejów silnikowych PETRONAS Syntium i korzyści wynikających z ich stosowania. Brand jest  doskonale rozpoznawalny dzięki  współpracy technologicznej z  niepokonanym w ostatnich latach  zespołem AMG Mercedes PETRONAS Formula 1 Team oraz z mistrzem wyścigów Formuły 1 Lewisem Hamiltonem.

 

 

 

 

 

- Nasze motto, „MOYA – daleko zajedziesz!”, ma bezpośrednie przełożenie na jakość produktów i usług oferowanych na naszych stacjach. To jednak coś znacznie więcej, ponieważ stacje paliw MOYA charakteryzują się miłą atmosferą i sympatyczną obsługą. W ramach współpracy z Petronas możemy naszym klientom zaproponować nie tylko nowe produkty, lecz także wyjątkowe spotkania z elementami rozrywki ze sportowym zacięciem. Jesteśmy przekonani, że oddanie sportowej atmosfery na stacjach z zaaranżowanym PITSTOP, konkurs dla klientów z nagrodami – oryginalnymi gadżetami zespołu Formuły 1 Lewisa Hamiltona – oraz przygotowane spotkania z mistrzynią driftingu Karoliną Pilarczyk będą cieszyć się powodzeniem – Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim S.A.

 

Wyższa wydajność i żywotność silnika oraz niższe zużycie paliwa z PETRONAS Syntium

Stworzone w laboratoriach PETRONAS i sprawdzone w najbardziej wymagających warunkach wyścigów Formuły 1 rozwiązania PETRONAS Syntium z technologią CoolTech™ oparte na silnych łańcuchach cząsteczek pozwalają na zwiększoną absorbcję ciepła z silników pojazdów. Dzięki trwalszemu filmowi olejowemu podnosi się poziom ochrony krytycznych części silnika, poprawia jego wydajność i wydłuża żywotność. W efekcie, okresy między wymianami oleju są dłuższe i spada zużycie paliwa.

 

Stacje paliw MOYA – zawsze po drodze

MOYA to największa niezależna sieć stacji paliw w Polsce. Charakteryzuje się najwyższą w kraju dynamiką rozwoju – każdego roku przybywa kilkadziesiąt nowych obiektów w niebiesko-czerwonych barwach. Obecnie w sieci znajduje się ponad 330 stacji. Jednak celem Anwim S.A., właściciela marki MOYA, jest nie tylko szybki rozwój poprzez zagęszczenie sieci, ale przede wszystkim zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi. Dlatego równolegle rozwijane są trzy typy stacji: konwencjonalne – z konceptem kawiarniano-gastronomicznym Caffe MOYA i sklepem convenience; automatyczne – przystosowane wyłącznie do obsługi flot; a także samoobsługowe – dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Sieć nie ustaje ponadto w rozwoju oferty pozapaliwowej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.