PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Santena (Turyn), 21.08.2024 - PETRONAS Lubricants International (PLI) z dumą ogłasza zostanie sponsorem i udział w 2024 Turin Motor Show, który odbędzie się w dniach 13-15 września w motoryzacyjnej stolicy Włoch.
Wydarzenie powraca po 5-letniej przerwie w odnowionym formacie, prezentując kultowe samochody i arcydzieła inżynierii na wystawie plenerowej w tętniącym życiem centrum Turynu. Obok PLI, obecne będą największe firmy motoryzacyjne, co umożliwi uczestnikom podziwianie jazd próbnych i prezentacji na dynamicznych torach. Przez cały weekend odbywać się będą również wydarzenia kulturalne i rozrywkowe, nawiązujące do lokalnych tradycji.
Chociaż PLI EMEA ma siedzibę w Turynie, dopiero w tym roku, po 50 latach istnienia, po raz pierwszy wspiera to międzynarodowe wydarzenie. Sponsoring i uczestnictwo PLI w 2024 Turin Motor Show stanowi kontynuację zaangażowania firmy we wspieranie lokalnej społeczności. PLI działa w Turynie od 1912 roku, jako dział środków smarnych Grupy Fiat, a w ciągu ostatniego stulecia miał wiele różnych wcieleń, obejmujących Fiat Lubrificanti w latach 70. i FL Selenia w 2000 roku, zanim dołączył do PETRONAS w 2008 roku.
Oprócz bycia pierwszy raz sponsorem targów, PLI weźmie udział w kilku inicjatywach obejmujących m.in. wyścigi, prezentację środków smarnych i wiele innych. Wszystkie wydarzenia pokazują zaangażowanie PLI w budowanie marki o pozytywnym wpływie zarówno na ludzi, jak i na planetę.
"Nasz wybór bycia sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie odzwierciedla głęboki związek PLI z miejscem, w którym działa nasz oddział. Cieszymy się, że możemy zaprezentować światu Turyn jako centrum motoryzacyjne i spodziewamy się, że uczestnicy z przyjemnością dowiedzą się więcej o procesach technicznych, które napędzają innowacje w PLI. Wszystkie wywodzą się z naszego innowacyjnego centrum badawczo-rozwojowego na obrzeżach miasta" - mówi Giuseppe Pedretti, Regional Managing Director EMEA w PETRONAS Lubricants International. "Salone dell'Auto pozwala nam dzielić się z szeroką publicznością naszym doświadczeniem i pasją do samochodów, od wyścigów po pojazdy przyszłości i nie tylko".
Andrea Levy, prezes Salone Auto Torino, komentuje: "Partnerstwo pomiędzy Salone Auto Torino i PETRONAS opiera się na wspólnej pasji do silników. Razem budujemy program, który przemówi do entuzjastów i odwiedzających z całych Włoch podczas tej edycji Salone dell'Auto di Torino, gdzie ponad 40 marek motoryzacyjnych wystawi się szerokiej publiczności".
PLI zaprezentuje przegląd swoich działań w świecie wyścigów samochodowych. Publiczność będzie miała okazję zobaczyć z bliska bolid Formuły 1 zespołu Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team i odkryć decydującą rolę płynów w osiąganiu niezwykłych sukcesów. Technologia środków smarnych PETRONAS Syntium, stosowana przez zespół, przyczyniła się do jego sukcesu, jakim było 8-krotne zdobycie mistrzostwa świata konstruktorów FIA Formuły 1.
Wśród innowacji obecnych w sektorze płynów do pojazdów elektrycznych (EV), PLI zaprezentuje również gamę PETRONAS Iona, która potwierdza rolę firmy jako pioniera w przejściu na zrównoważoną mobilność. Zrównoważony rozwój od dawna jest nieodłącznym elementem PLI: firma ma wiele celów w tym zakresie, m.in. osiągnięcie neutralności węglowej do 2050 r. W 1992 roku uruchomiła projekt ZIT (Zero Impact Trend), aby podkreślić wkład środków smarnych w redukcję emisji. Od tego czasu PLI kontynuuje rozwój w tym zakresie, tworząc w 2023 r. jednostkę biznesową NEV w całości poświęconą płynom do pojazdów elektrycznych, dzięki czemu zrównoważona przyszłość jest tak naprawdę osiągalna tu i teraz.
Obecnie PETRONAS Lubricants International traktuje kwestie środowiskowe jako kluczową wartość we wszystkich aspektach rozwoju środków smarnych. Koncentracja PLI na opracowywaniu zaawansowanych i zrównoważonych technologii podkreśla dążenie firmy do stworzenia świata, w którym energia jest produkowana i wykorzystywana w sposób odpowiedzialny.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.