Komunikaty PR

Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę

2024-12-19  |  15:06
Biuro prasowe

Łódź to pierwsze miasto poza Warszawą, w którym rozwijająca się sieć Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera znalazła swoją lokalizację. Foodtruck w charakterystycznym berlińskim stylu zadebiutował w Manufakturze, serwując kebapy oparte na autorskich recepturach i najwyższej jakości składnikach.

Filip Chajzer, znany prezenter radiowy i telewizyjny, postanowił zamienić karierę w show-biznesie na gastronomię. Od wiosny tego roku rozwija swoją autorską sieć kebapów – Kreuzberg Kraft Kebap. Nazwa marki nawiązuje do jednej z dzielnic Berlina, słynącej z licznych punktów serwujących kebapy cieszące się ogromną popularnością. 

Nowy foodtruck Kreuzberg Kraft Kebap zlokalizowany jest przy głównym wejściu do Manufaktury od strony parkingu (w pobliżu lokalu Rossmann). To pierwszy punkt sieci kebapów Filipa Chajzera poza Warszawą.

– Łódź jest mi bardzo bliska. Mój tata odniósł tutaj wielką karierę, bo przecież program „Idź na całość” był kręcony właśnie w Łodzi. Mam tu też sporo znajomych. Dlatego, myśląc o ekspansji marki Kreuzberg Kraft Kebap, od początku brałem pod uwagę tylko jedną lokalizację – Manufakturę. To jedno z najbardziej prestiżowych miejsc w tym mieście – mówi Filip Chajzer, właściciel Kreuzberg Kraft Kebap.

Filip Chajzer właściciel sieci Kreuzberg Kraft Kebap

Flagowym daniem Kreuzberg Kraft Kebap jest döner gemüse – kebap z mięsem z kurczaka lub wołowiny, podawany ze świeżymi i grillowanymi warzywami, takimi jak pietruszka, cukinia, ziemniaki i papryka. Całość dopełnia autorski sos na bazie jogurtu. Dostępna jest również opcja wegetariańska. W ofercie znajdziemy także lawasz kebap i kebap box. Właściciel marki podkreśla, że jakość składników jest dla niego kluczowa – warzywa dostarczane są z giełdy w Broniszach pod Warszawą, mięso sprowadzane jest z Lubelszczyzny, a bułki – prosto z Berlina.

Skąd pomysł na taki biznes? – Pod koniec lat 80. mój tata, który pracował wtedy w Berlinie Zachodnim, zabrał mnie pierwszy raz na dönera. Przypomniałem sobie smak tamtego kebapa. Szukałem tego smaku w Polsce – na próżno. Niestety nie znalazłem go również w Berlinie, bo od tamtego czasu wiele się zmieniło. Zrobiłem więc tour po Berlinie, by znaleźć najlepszy sos, mięso i bułki. Wróciłem do Warszawy i zacząłem wszystko od podstaw: opracowywałem receptury, szukałem dobrej jakości składników – tak narodziła się moja sieć kebapów i spełniło się jedno z moich marzeń – tłumaczy Filip Chajzer.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.