Pierwszy taki deser na rynku od SM Mlekpol z nową kampanią
W połowie maja SM Mlekpol rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię marketingową Deseru z maślanką, pierwszej takiej propozycji na rynku nabiału. Promocja ma na celu pokazać unikatowość i wyjątkowość produktu, zwracając uwagę na jego główny składnik, jakim jest maślanka.
Desery mleczne wzbudzają zainteresowanie konsumentów, zwłaszcza tych, którzy poszukują produktów wytworzonych na bazie prostych składników. Polacy korzystają z propozycji, które spełniają ich potrzeby dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Deser z maślanką zawiera aż 60% maślanki - co stanowi unikalną wartość w tej kategorii produktów. To m.in. maślanka wpływa na bardzo charakterystyczną, aksamitną i gęstą konsystencję. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy od przekąski oczekują czegoś więcej, niż tylko zaspokojenia głodu.
Produkt ten wpisuje się również w popularny trend rynkowy, w którym konsumenci coraz częściej poszukują nietypowych połączeń smakowych. Desery wyróżniają się na półce sklepowej i przyciągają uwagę kusząco brzmiącymi i oryginalnymi smakami: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz nata de coco z kawałkami czekolady.
Intrygujące połączenie nowoczesnych smaków z tradycyjną maślanką wymaga nieszablonowej komunikacji i zwracających uwagę kreacji. Dlatego w tegorocznych działaniach zachęcamy konsumentów do spróbowania tych ciekawych zestawień, które kryją się w kolorowych opakowaniach. Kampania wyróżnia się ciekawą, nowoczesną i angażującą formą, która podkreśla wysoką zawartość maślanki w składzie – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Działania marki będą obejmowały szeroko zasięgową kampanię internetową oraz telewizyjną.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Prawo
Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.
Polityka
W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.