Komunikaty PR

Pierwszy taki deser na rynku od SM Mlekpol z nową kampanią

2022-05-19  |  12:00
Biuro prasowe

W połowie maja SM Mlekpol rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię marketingową Deseru z maślanką, pierwszej takiej propozycji na rynku nabiału. Promocja ma na celu pokazać unikatowość i wyjątkowość produktu, zwracając uwagę na jego główny składnik, jakim jest maślanka.

Desery mleczne wzbudzają zainteresowanie konsumentów, zwłaszcza tych, którzy poszukują produktów wytworzonych na bazie prostych składników. Polacy korzystają z propozycji, które spełniają ich potrzeby dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Deser z maślanką zawiera aż 60% maślanki - co stanowi unikalną wartość w tej kategorii produktów. To m.in. maślanka wpływa na bardzo charakterystyczną, aksamitną i gęstą konsystencję. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy od przekąski oczekują czegoś więcej, niż tylko zaspokojenia głodu.

Produkt ten wpisuje się również w popularny trend rynkowy, w którym konsumenci coraz częściej poszukują nietypowych połączeń smakowych. Desery wyróżniają się na półce sklepowej i przyciągają uwagę kusząco brzmiącymi i oryginalnymi smakami: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz nata de coco z kawałkami czekolady.

Intrygujące połączenie nowoczesnych smaków z tradycyjną maślanką wymaga nieszablonowej komunikacji i zwracających uwagę kreacji. Dlatego w tegorocznych działaniach zachęcamy konsumentów do spróbowania tych ciekawych zestawień, które kryją się w kolorowych opakowaniach. Kampania wyróżnia się ciekawą, nowoczesną i angażującą formą, która podkreśla wysoką zawartość maślanki w składzie – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Działania marki będą obejmowały szeroko zasięgową kampanię internetową oraz telewizyjną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.