Komunikaty PR

Pierwszy w Polsce Hilton Resort stawia na najwyższą jakość materiałów

2020-05-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.66 MB )

W maju ponownie otwarto w Polsce hotele i obiekty z miejscami noclegowymi. Przy okazji warto wspomnieć o udostępnionym niedawno do dyspozycji gości pierwszym w kraju hotelu „Hilton Resort”, należącym do znanej na całym świecie sieci hoteli HILTON. Jest to również pierwszy obiekt tej sieci w Polsce zbudowany zgodnie z certyfikatem ekologicznym LEED. Zlokalizowany w Świnoujściu, oferuje swoim gościom pobyt w bezpośrednim sąsiedztwie naturalnej plaży, ze wspaniałym widokiem na Bałtyk. Do dyspozycji jest aż 173 pokoi i apartamentów, każdy z prywatnym balkonem.  W wielu miejscach pojawiły się materiały hiszpańskiej marki Cosentino, lidera w branży płyt wielkopowierzchniowych.

Pięciogwiazdkowe wnętrza

Styl hotelu można opisać jako eleganckie art-deco, łączące stonowane kolory z wyrafinowanymi fakturami i materiałami najwyższej jakości. „Projekt Hilton Resort jest ściśle związany z otoczeniem. Wygląd budynku i jego wnętrz został zainspirowany morzem. W przestrzeni dominują zaokrąglone, faliste kształty oraz naturalne kolory ziemi i morskiej flory. Te spójne, ale intrygujące formy, kolory i faktury, zastosowane w całym obiekcie, dają poczucie komfortu, pozwalając jednocześnie postrzegać przestrzeń w sposób wielowymiarowy.” - mówi Łukasz Pisarek, główny architekt Zdrojowa Invest.

Urządzony z najwyższą starannością, Hilton Resort & SPA stanowi idealne miejsce dla tych, którzy cenią sobie chwile relaksu w otoczeniu sztuki i światowej klasy designu. Aby zapewnić poczucie luksusu wśród materiałów najwyższej jakości, wiele powierzchni w hotelu zostało pokrytych konglomeratem kwarcowym Silestone by Cosentino, w jednym z jego najbardziej eleganckich odcieni - Eternal Calacatta Gold. Materiał ten, zastosowany na wielu płaszczyznach o łącznej powierzchni blisko 700 m2, stworzył w połączeniu z różnorodnymi teksturami i ciepłymi tonami drewna niezwykle stylową przestrzeń.

Powierzchnie, które urzekają detalami

Podczas wizyty w hotelu warto zwrócić uwagę na niecodzienny sposób obróbki powierzchni Silestone. Zgodnie z głównymi założeniami projektowymi większość struktur w hotelu ma zakrzywioną formę przypominającą falę. Te organiczne kształty otulono białym konglomeratem kwarcowym z szaro-złotą żyłą, osiągając tym samym wyjątkowy efekt gry światła i objętości.

„Wzór Eternal Calacatta Gold ma bardzo efektowną strukturę, zaś jakość Silestone widać np. przy zaokrąglonych elementach, których wykonanie wymagało najwyższej precyzji. Już podczas produkcji można było zauważyć, że obróbka konglomeratu Silestone jest bardzo podobna do pracy z kamieniem naturalnym. Pozwala dowolnie wykończyć brzegi, zachowując jednocześnie strukturę materiału.” – mówi Dariusz Drzewiecki, Manager Projektu firmy Cloon, wykonującej na zlecenie hotelu prace wykończeniowe w kamieniu.

Konglomerat kwarcowy Silestone z białym tłem i delikatnymi szarawymi żyłkami odegrał ważną rolę w podkreśleniu klimatu obiektu. Został wybrany do wielu zastosowań; od blatów łazienkowych w pokojach i toaletach, powierzchni pokrywających bary, bufety i recepcję, po ekskluzywne wykończenia stolików kawowych lub paneli pionowych. Dzięki zastosowaniu tego materiału nawet najbardziej monumentalne konstrukcje w hotelu sprawiają wrażenie rozświetlonych i subtelnych.

Piękno i odporność

Nie bez przyczyny Silestone został wybrany na powierzchnie robocze obiektu.

„Projekt musiał spełniać najwyższe wymagania estetyczne, a jednocześnie zapewniać trwałość wdrożonych rozwiązań i produktów. Aby to osiągnąć, po etapie projektowania wszystkie propozycje materiałów zostały zweryfikowane przez wykonawców. W wyniku tego procesu niektóre elementy z kamienia naturalnego zostały zastąpione przez Silestone, szczególnie ze względu na jego właściwości i odporność na czynniki zewnętrzne.” - dodaje Łukasz Pisarek.

Hotelowe bufety, blaty łazienkowe, czy meble w salonie SPA podlegają niezwykle intensywnemu użytkowaniu. Struktury te wymagają bardzo trwałego materiału, odpornego na czynniki zewnętrzne, takie jak żywność, płyny lub substancje chemiczne, które mogą łatwo uszkodzić bardziej wrażliwe powierzchnie. Dzięki Silestone wnętrza Hilton Resort z pewnością zachowają swoje piękno przez lata.

Więcej na: www.cosentino.com

fot. JAM Kolektyw

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.