Piotr Tałaj nowym Managing Directorem w VuFinder Studios
Piotr Tałaj obejmuje funkcję Managing Directora w VuFinder Studios. Zastąpił Łukasza Kołtunowicza pełniącego tę rolę od połowy 2022 roku.
Piotr Tałaj jest absolwentem Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. To doświadczony producent filmowy z 13-letnim stażem w branży. Karierę zaczynał od pracy asystenta a następnie kierownika produkcji. Przez lata zdobywał kompetencje w tym obszarze, brał udział w największych projektach reklamowych dla globalnych marek i klientów. Pracował m.in. w Redworks, Dobro, Houdini Film czy Platige Image.
Przez ostatni rok był związany na stałe z VuFinder Studios, gdzie m.in. współtworzył od podstaw strategię pracy przy Wirtualnej Produkcji - nowym narzędziu filmowym. Dziś jest czołowym specjalistą w tej dziedzinie na polskim rynku.
VuFinder Studios działa od czerwca 2022 roku i specjalizuje się w realizacji projektów z użyciem produkcji wirtualnej. Ma na swoim koncie ponad 40 reklam, teledysków i projektów społecznych pracując dla międzynarodowych klientów takich jak: McCann New York, Havas London, BETC Paris, Rattling Stick czy Carlsberg. VuFinder Studios dysponuje studiem o powierzchni 600 m2 oraz ekranem ledowym firmy ROE Black Pearl 2 V2 o wymiarach 24x6 m.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.