Komunikaty PR

P&L Polska wraz z marką Diamant ponownie na Dożynkach Prezydenckich

2023-09-26  |  10:00
Biuro prasowe

Już drugi rok z rzędu przedstawiciele Grupy Pfeifer & Langen w Polsce wraz z marką Diamant zostali oficjalnie zaproszeni przez Parę Prezydencką do udziału w dorocznych Dożynkach Prezydenckich na terenie Pałacu Prezydenckiego w Warszawie. Takie zaproszenie to wielkie wyróżnienie i zaszczyt.

Dożynki Prezydenckie to tradycyjne zwieńczenie trudu polskich rolników, włożonego w ostatnie żniwa oraz uroczyste podziękowanie za tegoroczne zbiory. Nie mogło tu zabraknąć Grupy Pfeifer & Langen, która od ponad 25 lat w Polsce – ramię w ramię z prawie 8000 plantatorów, w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, produkuje uwielbiany przez Polaków cukier o niemal nieograniczonych możliwościach zastosowania domowego i przemysłowego.

Na gości stoiska Pfeifer & Langen i marki Diamant czekał okazały stół, uginający się od lokalnych pyszności. Wypieki i desery przygotowały cukiernie działające po sąsiedzku czterech cukrowni Pfeifer & Langen Polska S.A. Gwoździem programu był ręcznie dekorowany tort przygotowany przez cukierników z Miejskiej Górki. Przedstawiono na nim etapy produkcji cukru: od uprawy buraka cukrowego, przez krystalizację cukru, po różnorodność jego wykorzystania do przeróżnych słodkości uwielbianych przez Polaków.

 

Stoisko Grupy Pfeifer & Langen w Polsce, jak w zeszłym roku, zdecydowanie wyróżniało się na tle innych i zrobiło na odwiedzających ogromne wrażenie. Nic dziwnego – do współpracy przy jego przygotowaniu zostały zaproszone utalentowane członkinie Kół Gospodyń Wiejskich, które dały się już wcześniej poznać z najlepszej strony w ramach autorskiego programu grantowego Diamant Dobre Działania. Zlokalizowane nieopodal cukrowni w Środzie Wlkp., sołectwo Winna Góra przygotowało wyjątkowy, dożynkowy wieniec, który ozdobił stoisko Diamant i budził zachwyt odwiedzających. 

Ekspozycję marki Diamant swoją obecnością zaszczyciła także Para Prezydencka oraz m.in Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi – Robert Telus, który skosztował lokalnych słodkości przygotowanych z wykorzystaniem cukru Diamant.

– Przepełnia nas duma, że nasza lokalna społeczność tak chętnie angażuje się we wspólne inicjatywy z marką Diamant. Staramy się być blisko naszych sąsiadów i promować ich wyroby tak często, jak to możliwe. W tym roku ponownie współpracujemy z lokalnymi dostawcami wypieków, miodów i innych wyrobów regionalnych. Przygotowane przez nich pyszności trafiły do kosza prezentowego i wraz z dożynkowym wieńcem zostały złożone na ręce Prezydenckiej Pary – mówiła Kamila Sikorska, marketing manager w Grupie Pfeifer & Langen w Polsce.

Tegoroczne Dożynki były bardzo udane. By przyszłoroczne były jeszcze lepsze, pozostaje nam trzymać kciuki za naszych sąsiadów, polskich rolników i aktywnie wspierać ich działania. Do zobaczenia jesienią 2024!

 

Fot. Biuro prasowe Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Pfeifer & Langen Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.