Play of Battle S.A. opublikowała Memorandum Informacyjne
Spółka Play of Battle S.A. pracująca nad grą o tym samym tytule, opublikowała Memorandum Informacyjne i wystartowała z ofertą publiczną akcji. Celem emisji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 7,02 mln zł. Play of Battle S.A. oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L, po cenie 22,72 zł za jedną akcję. Środki finansowe, które firma zamierza pozyskać, zostaną przeznaczone na dalsze prace nad grą Play of Battle. Zdaniem zarządu - produkcja ma ogromny potencjał zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku gamedev. Kapitalizacja spółki w przypadku objęcia wszystkich akcji w emisji wyniesie ok. 47 mln zł (post-money). Przyjmowanie zapisów na akcje warszawskiego studia rozpocznie się 6 listopada br. i potrwa do 28 listopada br. Firmą wspierającą Play of Battle S.A. w przeprowadzeniu oferty publicznej jest Dom Maklerski INC S.A.
Spółka Play of Battle S.A. opublikowała dziś Memorandum Informacyjne i wystartowała z ofertą publiczną akcji. Obecnie studio koncentruje się na produkcji unikalnej gry Play of Battle osadzonej w czasach współczesnych (między 2008, a 2025 rokiem). Projekt łączy w sobie elementy Grand Strategy i RTS.
- Oferta publiczna stanowi bardzo ważny krok na drodze do komercjalizacji naszego projektu, nad którym pracujemy od 2021 r. Gra Play of Battle to nasz flagowy tytuł, który ma szansę zrewolucjonizować rynek gier. Jak dotąd brakuje na nim gier takich jak nasza: mocno realistycznych i obejmujących współczesną erę, chcemy wypełnić tę lukę. Mamy nadzieję, że inwestorzy uwierzą w naszą grę i będą chcieli dołożyć przysłowiową cegiełkę do jej sukcesu, a tym samym stać się częścią naszej drużyny - mówi Jacek Bartosiak, prezes Play of Battle S.A.
W ramach rozpoczętej emisji Play of Battle S.A. oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L. Cena emisyjna została ustalona na poziomie 22,72 zł za jedną akcję. Spółka zamierza pozyskać do 7,02 mln zł. Zapisy na akcje warszawskiego studia przyjmowane będą za pośrednictwem Domu Maklerskiego INC S.A. w terminie od 6 do 28 listopada br. Memorandum Informacyjne jest dostępne na stronach: www.playofbattle.com/oferta-publiczna oraz www.platforma.dminc.pl.
- Środki finansowe, które pozyskamy w ramach oferty publicznej naszych akcji, w całości zasilą budżet produkcyjny Play of Battle. Prace nad grą z każdym dniem idą do przodu. Już dziś w Multikinie Złote Tarasy pokażemy graczom najnowsze demo tytułu z czterema czołowymi bitwami. Demo udostępnimy w 2025 r. Także w przyszłym roku planujemy Beta-testy gry i liczymy, że wówczas będzie już ona w zaawansowanym stadium produkcji. Do testów chcemy zaprosić graczy, których opinie będą dla nas kluczowe - komentuje Jarosław Kotowski, Game Director i wiceprezes Play of Battle S.A.
Gra Play of Battle to unikalne połączenie rozbudowanej strategii typu Grand Strategy z dynamicznymi bitwami RTS (Real-Time Strategy). W tytule użytkownicy przejmą kontrolę nad dowolnym państwem świata i będą podejmować decyzje, których efekty wpłyną na losy rozgrywki. Sprawdzą się oni również w bitwach, które rozegrają się w wiernie odwzorowanych, rzeczywistych lokacjach, takich jak np. Warszawa. Do ich dyspozycji będą m.in. czołgi, helikoptery, bojowe wozy piechoty czy pojazdy zwiadowcze.
W prace nad grą zaangażowano międzynarodowych ekspertów militarnych, którzy dzielą się z jej twórcami swoją wiedzą. Są to: gen. Waldemar Skrzypczak, dr George Friedman (założyciel Stratforu - prywatnej amerykańskiej agencji wywiadu), prof. Norman Davies (historyk) i Krystian Zięć (pilot F-16). Współpraca ta pozwala na stworzenie gry, realnie pokazującej oblicza wojny. Do zespołu projektu dołączyła również Karolina Pajączkowska, która w produkcji wcieli się w postać dziennikarki.
Premiera gry na platformie Steam zaplanowana jest na 2026 rok. Jej budżet stanowi prawie 20 mln zł. Po premierze spółka zamierza dalej rozwijać tytuł i wzbogacać go o nowe możliwości i funkcjonalności.
Już dziś o godz. 19:00 w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie zostanie pokazane najnowsze demo tytułu. Zapisy prowadzone są pod linkiem: https://www.playofbattle.com/demo.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.