Play of Battle S.A. opublikowała Memorandum Informacyjne
Spółka Play of Battle S.A. pracująca nad grą o tym samym tytule, opublikowała Memorandum Informacyjne i wystartowała z ofertą publiczną akcji. Celem emisji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 7,02 mln zł. Play of Battle S.A. oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L, po cenie 22,72 zł za jedną akcję. Środki finansowe, które firma zamierza pozyskać, zostaną przeznaczone na dalsze prace nad grą Play of Battle. Zdaniem zarządu - produkcja ma ogromny potencjał zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku gamedev. Kapitalizacja spółki w przypadku objęcia wszystkich akcji w emisji wyniesie ok. 47 mln zł (post-money). Przyjmowanie zapisów na akcje warszawskiego studia rozpocznie się 6 listopada br. i potrwa do 28 listopada br. Firmą wspierającą Play of Battle S.A. w przeprowadzeniu oferty publicznej jest Dom Maklerski INC S.A.
Spółka Play of Battle S.A. opublikowała dziś Memorandum Informacyjne i wystartowała z ofertą publiczną akcji. Obecnie studio koncentruje się na produkcji unikalnej gry Play of Battle osadzonej w czasach współczesnych (między 2008, a 2025 rokiem). Projekt łączy w sobie elementy Grand Strategy i RTS.
- Oferta publiczna stanowi bardzo ważny krok na drodze do komercjalizacji naszego projektu, nad którym pracujemy od 2021 r. Gra Play of Battle to nasz flagowy tytuł, który ma szansę zrewolucjonizować rynek gier. Jak dotąd brakuje na nim gier takich jak nasza: mocno realistycznych i obejmujących współczesną erę, chcemy wypełnić tę lukę. Mamy nadzieję, że inwestorzy uwierzą w naszą grę i będą chcieli dołożyć przysłowiową cegiełkę do jej sukcesu, a tym samym stać się częścią naszej drużyny - mówi Jacek Bartosiak, prezes Play of Battle S.A.
W ramach rozpoczętej emisji Play of Battle S.A. oferuje do 309.090 akcji zwykłych serii L. Cena emisyjna została ustalona na poziomie 22,72 zł za jedną akcję. Spółka zamierza pozyskać do 7,02 mln zł. Zapisy na akcje warszawskiego studia przyjmowane będą za pośrednictwem Domu Maklerskiego INC S.A. w terminie od 6 do 28 listopada br. Memorandum Informacyjne jest dostępne na stronach: www.playofbattle.com/oferta-publiczna oraz www.platforma.dminc.pl.
- Środki finansowe, które pozyskamy w ramach oferty publicznej naszych akcji, w całości zasilą budżet produkcyjny Play of Battle. Prace nad grą z każdym dniem idą do przodu. Już dziś w Multikinie Złote Tarasy pokażemy graczom najnowsze demo tytułu z czterema czołowymi bitwami. Demo udostępnimy w 2025 r. Także w przyszłym roku planujemy Beta-testy gry i liczymy, że wówczas będzie już ona w zaawansowanym stadium produkcji. Do testów chcemy zaprosić graczy, których opinie będą dla nas kluczowe - komentuje Jarosław Kotowski, Game Director i wiceprezes Play of Battle S.A.
Gra Play of Battle to unikalne połączenie rozbudowanej strategii typu Grand Strategy z dynamicznymi bitwami RTS (Real-Time Strategy). W tytule użytkownicy przejmą kontrolę nad dowolnym państwem świata i będą podejmować decyzje, których efekty wpłyną na losy rozgrywki. Sprawdzą się oni również w bitwach, które rozegrają się w wiernie odwzorowanych, rzeczywistych lokacjach, takich jak np. Warszawa. Do ich dyspozycji będą m.in. czołgi, helikoptery, bojowe wozy piechoty czy pojazdy zwiadowcze.
W prace nad grą zaangażowano międzynarodowych ekspertów militarnych, którzy dzielą się z jej twórcami swoją wiedzą. Są to: gen. Waldemar Skrzypczak, dr George Friedman (założyciel Stratforu - prywatnej amerykańskiej agencji wywiadu), prof. Norman Davies (historyk) i Krystian Zięć (pilot F-16). Współpraca ta pozwala na stworzenie gry, realnie pokazującej oblicza wojny. Do zespołu projektu dołączyła również Karolina Pajączkowska, która w produkcji wcieli się w postać dziennikarki.
Premiera gry na platformie Steam zaplanowana jest na 2026 rok. Jej budżet stanowi prawie 20 mln zł. Po premierze spółka zamierza dalej rozwijać tytuł i wzbogacać go o nowe możliwości i funkcjonalności.
Już dziś o godz. 19:00 w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie zostanie pokazane najnowsze demo tytułu. Zapisy prowadzone są pod linkiem: https://www.playofbattle.com/demo.

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.