Plot Twist zaprezentował nowy developer gameplay The Last Case of Benedict Fox
Plot Twist, producent najbardziej wyczekiwanej produkcji na Xbox-a, zaprezentował nowy gameplay na Official Xbox Twitch Stream. Spółka konsekwentnie notuje rosnące zainteresowanie swoją produkcją. Kampania promocyjna The Last Case of Benedict Fox trwa od kilku miesięcy. Premiera gry zaplanowana jest na 27 kwietnia. Tytuł ukaże się na platformach Xbox Series X|S, Xbox One i PC. Wydawcą gry jest Rogue Games.
– Do premiery pozostało tylko kilkanaście dni, tak jak nasi gracze, my także nie możemy doczekać się tego dnia. Nowy gameplay pokazuje kolejne fragmenty rozgrywki i mechaniki. Reakcje po wczorajszym pokazie udowadniają, że gracze są zadowoleni z postępów projektu – mówi Paweł Czapla, prezes Plot Twist. – Otrzymujemy wiele ciepłych słów od graczy, to z kolei niezwykle motywuje nas do dalszej pracy. The Last Case of Benedict Fox tworzymy właśnie dla was! Czuję, że ostatnie dni kwietnia będą pełne fascynujących tajemnic, które rozwiąże Benedict Fox – dodaje Paweł Czapla.
Historia The Last Case of Benedict Fox rozgrywa się w 1925 roku w Bostonie. Samozwańczy detektyw Benedict Fox, wraz ze swoim demonicznym towarzyszem musi rozwikłać zagadkę morderstwa. Rozgrywka odbędzie się na płaszczyźnie świata realnego i nadprzyrodzonego.
Na Official Xbox Twitch Stream pojawią się najbardziej wyczekiwane i rozchwytywane przez graczy tytuły. The Last Case of Benedict Fox ma za sobą udział w kluczowych wydarzeniach branżowych. Ostatni trailer gry był prezentowany na Future Games Show Spring Showcase – jednej z najważniejszych imprez dla branży gier.
Plot Twist od 2022 roku bierze udział w kluczowych wydarzeniach, na których promuje swoją produkcję. Gra dotarła m.in. na Gamescom Opening Night, na targi PAX West w Seattle, EGX London, Poznań Game Arena 2022, Paris Games Week, festiwal STEAM Next Fest, a ostatnio także na IGN Fan Fest 2023. Tytuł ma zapewnione partnerstwo ze strony TikToka i Microsoftu.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.