Komunikaty PR

PMR: Rok doposażania domów w małe AGD

2021-05-25  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Marketing
PMR

Królewska 57
30-081 Kraków
marketing|pmrcorporate.com| |marketing|pmrcorporate.com
12 340 51 00
www.pmrmarketexperts.com

Praca zdalna z jednej strony oraz restrykcje w działalności placówek gastronomicznych mocno wpłynęły na nawyki picia kawy Polaków, którą coraz częściej spożywamy w domach. Jak wynika z badania PMR w marcu 2021, 23% respondentów (w tym wypadku osób, które w czasie 12 poprzedzających miesięcy dokonało zakupu mebli, innych artykułów wyposażenia wnętrz lub remontowo-budowlanych) kupiło też w ostatnim rok ekspres do kawy. Badany rok jest niemal zbieżny z rokiem trwania pandemii COVID-19.

 

Choć widać odwrotną korelację z wiekiem badanych, nie jest ona silna. Najczęściej zakup ekspresu do kawy deklarowali respondenci w wieku od 18 do 34 lat (25%), to wskazania kolejnych grup, tj. osób w wieku 35-54 lata oraz 55 i więcej różniły się jedynie nieznacznie wynosząc 23% i 21%, odpowiednio. Najwyższy odsetek zakupu ekspresów deklarowali mieszkańcy dużych miast (27% badanych), osoby z wykształceniem wyższym (27%) i z najwyższej grupy dochodowej (28%).

 

Opiekacze, tostery i gofrownice

Ponad 1/3 badanych w ciągu roku do marca 2021 kupiła też opiekacz, toster bądź gofrownicę. Taki zakup zdecydowanie częściej deklarowały kobiety (39%) aniżeli mężczyźni (29%). Podobnie jak w przypadku ekspresów, to najmłodsi respondenci najczęściej dokonywali zakupów w tej kategorii (40% badanych do 34 roku życia) zaś najstarsi najrzadziej (27% badanych w wieku 55 lat i więcej).

 

Więcej informacji z tego badania w najnowszym raporcie PMR: Handel detaliczny artykułami wyposażenia wnętrz w Polsce 2021 ► https://bit.ly/pmr-hg-2021

Najnowsze materiały prasowe firmy PMR można znaleźć na naszej stronie  https://www.pmrmarketexperts.com/press-room/

 

KONTAKT DLA MEDIÓW
marketing@pmrcorporate.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PMR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.