RUSZA XXI EDYCJA KONKURSU „URZĄD SKARBOWY PRZYJAZNY PRZEDSIĘBIORCY”
OPEN MINDED GROUP Sp z o.o.
Fałata 2
02-534 Warszawa
pr|openmindedgroup.pl| |pr|openmindedgroup.pl
602600867
openmindedgroup.pl
27 lutego 2024 r. rozpoczęła się 21. edycja Konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”. Organizowany przez Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Finansów i Krajową Administracją Skarbową (KAS) konkurs jest kierowany do przedsiębiorców, a jego celem jest propagowanie dobrych praktyk i poprawianie komunikacji z urzędami skarbowymi.
Od ponad dwóch dekad Business Centre Club zachęca przedsiębiorców do wskazywania najlepiej funkcjonujących urzędów skarbowych. Co roku wiele tysięcy z nich wypełnia ankietę konkursową, w której ocenie poddana zostaje między innymi jakość obsługi w urzędach skarbowych oraz łatwość komunikacji i kompetencje pracowników przyczyniając się do nadania swojemu urzędowi skarbowemu tytułu „Urzędu Przyjaznego Przedsiębiorcy”.
W ramach konkursu BCC co roku zwraca się do przedsiębiorców z prośbą o wypełnienie ankiety konkursowej.
- Relacje przedsiębiorcy z urzędem skarbowym są jednym z istotniejszych elementów prowadzenia działalności gospodarczej. Celem konkursu, tak jak w poprzednich edycjach, jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą partnerskich relacji opartych na profesjonalizmie, życzliwości i zrozumieniu - podkreśla dr Jacek Goliszewski, prezes Business Centre Club. Urząd Skarbowy nie musi i nie powinien być dla przedsiębiorcy wrogiem czy zagrożeniem, ale raczej sprzymierzeńcem i kompetentnym partnerem. Z perspektywy dwudziestu edycji Konkursu mogę stwierdzić, że coraz bliższe staje się nam to myślenie i coraz bardziej cenimy sobie możliwość wyróżnienia tych, którzy na tę nagrodę zasługują – dodaje prezes BCC.
Serdecznie zachęcamy do udziału w ankiecie konkursowej, która będzie dostępna do końca marca. Każda opinia ma znaczenie i umożliwia poprawę jakości usług urzędów.
Link do ankiety: https://www.webankieta.pl/ankieta/1132839/2024-bcc-urzad-skarbowy-przyjazny-przedsiebiorcy.html
Urzędy skarbowe, które zdobędą największą liczbę punktów otrzymają tytuł „Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy". W ubiegłorocznej, jubileuszowej 20. edycji przedstawiciele biznesu wyróżnili 64 urzędy z całej Polski, które posługiwały się tytułem przez cały ubiegły rok.
Partner: Ministerstwo Finansów
Patronat medialny: prawo.pl
O Konkursie
Konkurs „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy” to ogólnopolski projekt organizowany przez Business Centre Club od 2002 roku. Co roku przedsiębiorcy wypełniają ankietę, w której wskazują najlepiej, ich zdaniem, funkcjonujące i najbardziej przyjazne urzędy skarbowe w kraju.
Celem Konkursu jest tworzenie przyjaznej i życzliwej atmosfery między urzędami skarbowymi a przedsiębiorcami, zachęcenie przedsiębiorców do rzetelnego i terminowego rozliczania się z podatków, a także wzmacnianie pozytywnego wizerunku urzędu skarbowego i jego pracowników. Ważnym elementem Konkursu jest także możliwość poznania i zrozumienia praw, obowiązków oraz uwarunkowań, które towarzyszą działalności urzędów i przedsiębiorstw.
Szczegółowe informacje dotyczące Konkursu dostępne są na stronie internetowej Business Centre Club.
Ulga termomodernizacyjna. Podatnicy karani za braki w przepisach
Blokada rachunku nie upoważnia z automatu do wykreślenia firmy z VAT
Skuteczność zgłoszenia do estońskiego CIT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.