Podróżuj z PAYBACK i eTravel! Nowe marki oficjalnie dołączają do Programu

Początek lata oznacza, że… uczestnicy Programu PAYBACK mogą już zbierać punkty za rezerwacje online na portalach hotele.pl, lataj.pl oraz rejsy.pl należących do eTravel S.A. Z okazji rozpoczęcia współpracy na klientów czeka między innymi 2x więcej punktów PAYBACK.
eTravel S.A. to jeden z liderów rynku turystycznego w Polsce. Marka jest właścicielem popularnych serwisów hotele.pl, lataj.pl i rejsy.pl, które pozwalają podróżującym na zarezerwowanie najatrakcyjniejszego cenowo lotu, noclegu oraz rejsu.
– Wielu z nas czeka z rezerwacją wakacyjnego wyjazdu do ostatniej chwili, dlatego tym bardziej cieszymy się, że nasze trzy serwisy dołączają do Programu PAYBACK wraz z początkiem lata, dając uczestnikom możliwość zaplanowania letniego wyjazdu na korzystnych warunkach cenowych – mówi Andrzej Wierzba, Prezes eTravel S.A.
Użytkownicy Programu, którzy skorzystają z usług serwisu hotele.pl lub rejsy.pl, otrzymają 1 punkt za każde 2 wydane złote, natomiast rezerwacja za pośrednictwem lataj.pl oznacza 700 dodatkowych punktów na koncie użytkownika PAYBACK. A z okazji wejścia do Programu nowego partnera na uczestników czekają specjalne kupony – 2x więcej punktów za skorzystanie z portali hotele.pl i rejsy.pl, a za lataj.pl – 500 punktów ekstra.
– Cieszymy się, że dzięki poszerzeniu portfolio partnerów Programu, nasi uczestnicy otrzymują dostęp do atrakcyjnych ofert, a rezerwując lot czy noclegi hotelowe mogą zebrać pokaźną liczbę punktów na swoich kontach PAYBACK – komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.