Podwójne złoto dla PVM
Konsumenci doceniają produkty Perfetti Van Melle. Lizaki Chupa Chups Classic i cukierki do żucia Mentos Fruit zdobyły pierwsze miejsce w prestiżowym konkursie branży FMCG - „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich”. Produkty zostały nagrodzone w kategorii produkty impulsowe spożywcze i słodycze nieczekoladowe zyskując tym samym miano lidera sprzedaży.
„Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to plebiscyt organizowany przez miesięcznik Hurt & Detal i dedykowany branży FMCG. Laureaci zostają wyłonieni na podstawie wyników sprzedaży. Detaliści w ankiecie przeprowadzonej przez KANTAR POLSKA wskazują produkty, które najczęściej kupowali konsumenci w ich sklepach.
- Tytuł Lidera sprzedaży dla Chupa Chups Classic i Mentos Fruit to dla nas ogromny sukces, a zarazem efekt długofalowej polityki prowadzonej przez Perfetti Van Melle. Obie nagrodzone marki to kultowe brandy w naszym portfolio, od lat uwielbiane przez konsumentów. Cieszymy się, że z szerokiej oferty słodyczy dostępnych na rynku, Polacy stale sięgają po klasyczne lizaki Chupa Chups i owocowe cukierki do żucia Mentos. Podwójne wyróżnienie „Złoty Paragon 2020 - Nagroda Kupców Polskich” pokazuje, że klienci niezmiennie doceniają jakość i wyjątkowy smak naszych produktów - mówi Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska.
Prestiżowy konkurs, odbywający się od maja 2011 roku, niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród producentów FMCG. Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało aż 345 produktów w 65 kategoriach. Plebiscyt wyłania i nagradza produkty oraz usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i jednocześnie przynoszą kupcom największe dochody. Do grona wyróżnionych w 2020 r. dołączyły dwa flagowe produkty od Perfetti Van Melle.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.