Podwójne złoto dla PVM
Konsumenci doceniają produkty Perfetti Van Melle. Lizaki Chupa Chups Classic i cukierki do żucia Mentos Fruit zdobyły pierwsze miejsce w prestiżowym konkursie branży FMCG - „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich”. Produkty zostały nagrodzone w kategorii produkty impulsowe spożywcze i słodycze nieczekoladowe zyskując tym samym miano lidera sprzedaży.
„Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to plebiscyt organizowany przez miesięcznik Hurt & Detal i dedykowany branży FMCG. Laureaci zostają wyłonieni na podstawie wyników sprzedaży. Detaliści w ankiecie przeprowadzonej przez KANTAR POLSKA wskazują produkty, które najczęściej kupowali konsumenci w ich sklepach.
- Tytuł Lidera sprzedaży dla Chupa Chups Classic i Mentos Fruit to dla nas ogromny sukces, a zarazem efekt długofalowej polityki prowadzonej przez Perfetti Van Melle. Obie nagrodzone marki to kultowe brandy w naszym portfolio, od lat uwielbiane przez konsumentów. Cieszymy się, że z szerokiej oferty słodyczy dostępnych na rynku, Polacy stale sięgają po klasyczne lizaki Chupa Chups i owocowe cukierki do żucia Mentos. Podwójne wyróżnienie „Złoty Paragon 2020 - Nagroda Kupców Polskich” pokazuje, że klienci niezmiennie doceniają jakość i wyjątkowy smak naszych produktów - mówi Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska.
Prestiżowy konkurs, odbywający się od maja 2011 roku, niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród producentów FMCG. Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało aż 345 produktów w 65 kategoriach. Plebiscyt wyłania i nagradza produkty oraz usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i jednocześnie przynoszą kupcom największe dochody. Do grona wyróżnionych w 2020 r. dołączyły dwa flagowe produkty od Perfetti Van Melle.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.