Komunikaty PR

Podwójne złoto dla PVM

2020-05-27  |  14:55
Biuro prasowe

Konsumenci doceniają produkty Perfetti Van Melle. Lizaki Chupa Chups Classic i cukierki do żucia Mentos Fruit zdobyły pierwsze miejsce w prestiżowym konkursie branży FMCG - „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich”. Produkty zostały nagrodzone w kategorii produkty impulsowe spożywcze i słodycze nieczekoladowe zyskując tym samym miano lidera sprzedaży.

Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to plebiscyt organizowany przez miesięcznik Hurt & Detal i dedykowany branży FMCG.  Laureaci zostają wyłonieni na podstawie wyników sprzedaży. Detaliści w ankiecie przeprowadzonej przez KANTAR POLSKA wskazują produkty, które najczęściej kupowali konsumenci w ich sklepach.

- Tytuł Lidera sprzedaży dla Chupa Chups Classic i Mentos Fruit to dla nas ogromny sukces, a zarazem efekt długofalowej polityki prowadzonej przez Perfetti Van Melle. Obie nagrodzone marki to kultowe brandy w naszym portfolio, od lat uwielbiane przez konsumentów. Cieszymy się, że z szerokiej oferty słodyczy dostępnych na rynku, Polacy stale sięgają po klasyczne lizaki Chupa Chups i owocowe cukierki do żucia Mentos. Podwójne wyróżnienie „Złoty Paragon 2020 - Nagroda Kupców Polskich” pokazuje, że klienci niezmiennie doceniają jakość i wyjątkowy smak naszych produktów - mówi Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska.

Prestiżowy konkurs, odbywający się od maja 2011 roku, niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród producentów FMCG. Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało aż 345 produktów w 65 kategoriach. Plebiscyt wyłania i nagradza produkty oraz usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i jednocześnie przynoszą kupcom największe dochody. Do grona wyróżnionych w 2020 r. dołączyły dwa flagowe produkty od Perfetti Van Melle.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć