Glovo Prime – abonament na dostawy już dostępny w Polsce
Glovo ogłasza start nowej usługi – Glovo Prime. To miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z darmowych dostaw oraz szytych na miarę ofert z ulubionych restauracji czy sklepów partnerskich. Usługa została już wcześniej uruchomiona m.in. na rynku hiszpańskim, od dzisiaj mogą skorzystać z niej także polscy użytkownicy.
W Glovo nieustannie poszukujemy sposobów na poprawę przystępności naszych usług. Dzięki Prime użytkownicy będą mogli otrzymać nieograniczone darmowe dostawy z ponad 5000 sklepów w zamian za niewielką miesięczną opłatę abonamentową. Prime sprawia, że Glovo jest bardziej dostępne i wygodne niż kiedykolwiek wcześniej, a także przybliża nas do bycia codzienną opcją dla naszych użytkowników - mówi Carlos Silvan, menedżer generalny Glovo na Polskę.
Glovo Prime – co zawiera abonament i jak z niego skorzystać?
Glovo Prime to usługa gwarantująca nie tylko nieograniczoną darmową dostawę, ale także wachlarz specjalnych ofert dedykowanych restauracjom oraz sklepom partnerskim. To świetne rozwiązanie dla osób regularnie korzystających z dostaw jedzenia oraz zakupów wprost pod drzwi domu. Skorzystanie z abonamentu jest proste – wystarczy wybrać tę opcję w pasku bocznym aplikacji, opłacić pierwszy miesiąc i... gotowe. Sklepy oraz punkty partnerskie, które objęte są pakietem Glovo Prime, zostały wyróżnione w aplikacji fioletowym znaczkiem.
Komfort na elastycznych warunkach
Z usług abonamentowych Glovo można zrezygnować w dowolnej chwili, bez konieczności dodatkowych formalności, co daje użytkownikom maksymalny komfort korzystania z aplikacji bez zobowiązań. Miesięczna subskrypcja to koszt 12,99zł. Obejmuje dostawy na terenie całej Polski, a lista sklepów i punktów partnerskich zależna jest od lokalizacji użytkownika.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.