Komunikaty PR

Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!

2024-07-02  |  13:35
Biuro prasowe

Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie jest jedną z największych placówek medycznych dla małych pacjentów w Polsce. To miejsce szczególne na mapie naszego kraju. Akcja odmalowania ścian szpitala przez 100 wolontariuszy z firmy AkzoNobel to nowy rozdział dla CZD, a przede wszystkim uczynienie życia dzieci choć odrobinę szczęśliwszym w ich chorobie. Każde działanie wolontariackie ma w sobie ogrom siły, o czym warto pamiętać.

„Projekt Let's colour daje nam możliwość wspierania mniejszych i większych akcji różnych społeczności lokalnych. Kolor i design mogą bowiem mieć duży wpływ na to, jak ludzie czują się w miejscach,
w których mieszkają, pracują i odpoczywają. Jesteśmy niezwykle dumni z projektu pomalowania szpitala dziecięcego w Warszawie i mamy nadzieję, że dzięki naszym farbom uda się wywołać uśmiech na twarzach dzieci i pracowników Centrum Zdrowia Dziecka.” – mówi Kathryn Ledson, General Manager Poland.

„Kolorowe przestrzenie stworzone przez wolontariuszy firmy AkzoNobel sprawiły, że twarze naszych małych pacjentów i ich rodziców rozświetliły się uśmiechem. To niesamowite, jak odrobina koloru może wpłynąć na dobre samopoczucie i poprawę nastroju. Dziękujemy AkzoNobel za zaangażowanie
i kolejne wsparcie naszego szpitala. Takie inicjatywy pokazują, że współpraca między firmami,
a placówkami medycznymi może przynieść wiele radości i pozytywnych emocji. Jesteśmy wdzięczni za tak piękny gest i zaangażowanie w poprawę warunków dla naszych dzielnych pacjentów. Dzięki takim działaniom możemy stworzyć jeszcze bardziej przyjazne i kolorowe miejsce dla naszych podopiecznych”- mówi dr n. med. Marek Migdał, Dyrektor Instytutu ”Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”

AkzoNobel na projekt malowania Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie przeznaczył 300 litrów farby marki Dulux.

„Nic nie jest bliższe mojemu sercu od tematu dzieci. Gdybym miała magiczną moc albo jedno życzenie do wykorzystania chciałabym, żeby wszystkie dzieci na świecie były szczęśliwe. Centrum Zdrowia Dziecka to bardzo ważne miejsce na mapie Polski. Cieszę się, że razem z marką Dulux będę mogła uczestniczyć w tym wyjątkowym projekcie, który przede wszystkim ma szansę namalować kilka dziecięcych uśmiechów” – mówi Magdalena Boczarska, polska aktorka, znana m.in. z filmu “Różyczka” czy “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”.

Projekt „Let’s Colour” został zainicjowany przez międzynarodową firmę AkzoNobel już prawie 15 lat temu. Dzięki niemu już wiele miejsc publicznych w Polsce i na świecie zyskało nowe i kolorowe oblicze. Istotą programu jest poprawa standardu życia lokalnych społeczności. Dzisiaj „Let’s Colour” jest hasłem rozpoznawalnym na całym świecie.

W ostatnim czasie wolontariusze AkzoNobel zaangażowali się także w malowanie sal lekcyjnych
i korytarzy w 3 szkołach podstawowych. Ponadto ścian w domach dziecka i w Domu Pomocy Społecznej “Kombatant” w Warszawie.

Inicjatywa firmy AkzoNobel to wsparcie także dla polskiej kultury. Firma zaangażowała się m.in.
w organizację przestrzeni wielu wystaw w Muzeum Narodowym w Warszawie, w tym – „Surrealizm. Inne mity” lub „PICASSO”. W styczniu br. podjęła zaś współpracę z Teatrem 6. Piętro w Warszawie,
w ramach której przekazała farbę na przygotowanie sceny do przedstawienia pt. [Things we do for] LOVE.

 

O AkzoNobel

Od 1792 roku dostarczamy innowacyjne farby i powłoki, które nadają kolory życiu ludzi i pomagają chronić to, co najważniejsze. Nasze światowej klasy portfolio marek, takich jak: Dulux, International, Sikkens i Interpon, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 150 krajach, w których jesteśmy obecni. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby wspierać i ulepszać otaczający świat, gdyż wierzymy, że każda powierzchnia, którą możemy pokryć, otwiera szansę na barwniejsze życie. Jesteśmy pionierem w swojej branży, a nasz cel to dostarczanie zrównoważonych rozwiązań przy zachowaniu tego, co najlepsze dziś i jednoczesne tworzenie lepszego jutra. Pomalujmy razem przyszłość.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.