Komunikaty PR

Polscy aktorzy w kampanii marketingowej Prison Simulator

2021-09-06  |  12:00
Biuro prasowe

 

Ruszyła marketingowa promująca Prison Simulator, autorską produkcję Baked Games, poprzedzająca planowaną w trzecim kwartale br. premierę gry. W ramach wspomnianej kampanii producenci gry zrealizowali filmy promocyjne obrazujące rozgrywkę, której akcja toczy się w amerykańskim zakładzie karnym. Filmy powstały we współpracy z polskimi aktorami, m.in. Michałem Waleszczyńskim, znanym z produkcji Pitbull. Niebezpieczne kobiety, Ślepnąc od świateł oraz Proceder i Michałem „Jaglakiem” Karmowskim – kulturystą i aktorem znanym z serialu Demaskator i filmu Kobiety Mafii 2. Obecna liczba graczy testujących Prison Simulator wynosi 27 tys. Baked Games 7 września br. zadebiutuje na NewConnect.

- Przygotowane filmy promocyjne są elementem kampanii marketingowej naszego flagowego projektu pt. Prison Simulator. Jednocześnie w najnowszych nagraniach do trailera prologu wzięli udział aktorzy, m.in. Michał Waleszczyński, znany z popularnych produkcji takich, jak chociażby „Pitbull. Niebezpieczne Kobiety” oraz Michał „Jaglak” Karmowski, znany z serialu „Demaskator”, filmu Kobiety Mafii 2 i polskiej produkcji o MMA od Netflixa – „Bartkowiak” - mówi Przemysław Bieniek, prezes zarządu Baked Games S.A. - Dzięki tej współpracy mogliśmy przenieść sceny z gry do realnego świata, by jeszcze lepiej pokazać graczom więzienną rzeczywistość. Liczymy, że materiał spodoba się odbiorcom i wpłynie na duże zainteresowanie Prison Simulator – dodaje Przemysław Bieniek.

Gracze w Prison Simulator wcielą się w rolę strażnika więziennego i korzystając z pełni władzy, będą pilnować porządku w fikcyjnym więzieniu w stanie Nebraska w USA. Fabuła tytułu uwzględnia wiele wątków, etapów rozgrywki oraz zadań. Ponadto gra powstaje we współpracy z pracownikami zakładów karnych z USA. Prison Simulator dostępny będzie w pierwszej kolejności na PC, a docelowo również na konsolach Sony i Microsoft oraz platformach VR. Współwydawcą tytułu jest PlayWay, jednocześnie większościowy udziałowiec spółki. Budżet gry wynosi ponad 1 mln zł. Liczba graczy Prison Simulator: Prologue to już ponad 0,5 mln użytkowników.

- Cieszę się, że mogę być częścią projektu Prison Simulator i współpracować z Baked Games. W ostatnim czasie polska scena deweloperska bardzo dynamicznie się rozwija, wpisując się w europejskie standardy. Mamy na rynku gamedev świetne studia oraz developerów. Dostrzegam duży potencjał w grze Prison Simulator. Myślę, że tytuł spodoba się wszystkim graczom, którzy oczekują od rozgrywki świeżości i wielu emocji mówi Michał Waleszczyński.

Wśród aktorów zaangażowanych w film promocyjny Prison Simulator był także kulturysta i aktor Michał „Jaglak” Karmowski, m.in. odtwórca głównej roli w serialu Demaskator.

- To mój pierwszy projekt w branży gamingowej. Scenariusz kampanii marketingowej od początku mi się spodobał i wiedziałem, że chcę podjąć współpracę z Baked Games. Film promocyjny wyróżnia wysoka jakość produkcji w 3D. Mocno kibicuję spółce w realizacji gry komputerowej Prison Simulator. Myślę, że jest to jednocześnie niespotykany i ciekawy pomysł na grę –  mówi Michał Karmowski.

Spółka uczestniczy w tegorocznej edycji międzynarodowych targów PAX West, które odbywają się w dniach 3-6 września w Seattle, USA. Podczas wydarzenia wydawcy i producenci gier, prezentują swoje studia oraz projekty, w tym m.in. nowe dema gier. Baked Games podczas PAX West promuje swój autorski tytuł Prison Simulator.

- Dziś dobiegają końca targi PAX West, międzynarodowe wydarzenie dedykowane fanom gamingu. Uczestnicy eventu przez 4 dni mogli zapoznać się na firmowym stoisku Baked Games z naszą działalnością oraz projektami. Udział w targach był także częścią kampanii marketingowej naszego autorskiego tytułu Prison Simulator i jednocześnie okazją do zaprezentowania go szerokiemu gronu odbiorców. W Prison Simulator dostrzegamy potencjał na globalną skalę - mówi Przemysław Bieniek, prezes zarządu Baked Games.

Studio 7 września dołączy do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. W dniu debiutu do obrotu wprowadzonych zostanie łącznie 2.487.850 akcji zwykłych na okaziciela serii A i B o wartości nominalnej 0,10 zł każda.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.