Komunikaty PR

Polskie marki Your KAYA i La Bomba łączą siły

2022-11-18  |  11:30
Biuro prasowe

Obie polskie, skupione na pielęgnacji i świadome, jak istotne jest kompleksowe dbanie o ciało - Your KAYA i La Bombę łączy wiele. Ich self-care’owa filozofia, pasja do tworzenia jakościowych formuł i zamiłowanie do estetyki zaowocowały całkiem naturalną współpracą. Jej efektem są lawendowo-rozmarynowa wegańska świeca „Your one scent for 101 evenings” oraz nawilżająca, kojąca sól „Your one partner for 101 moments”.

– Z tymi dwoma produktami można naprawdę w pełni się zrelaksować. Po całym dniu marzę już tylko o odpaleniu naszej pachnącej świecy, wsypaniu do kąpieli soli na rozluźnienie i zanurzeniu się w dobrej książce. To panaceum, o jakim marzyłam – przyznaje Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka Your KAYA – Wiem, że klientki docenią naturalne składy, ekologiczne opakowania i absolutnie cudowne zapachy: rozmarynu, lawendy, pomarańczy i wrzosu.


Do współpracy z Your KAYA podeszliśmy z wielkim entuzjazmem - opowiada Julia Dyzio, współtwórczyni La Bomby - My jesteśmy ekspertami od odprężających rytuałów, które skłaniają do bycia tu i teraz, a wartości, jakie reprezentuje Your KAYA bardzo z nami rezonują i uważam, że wzajemnie się uzupełniamy. Nasze produkty są na tyle spójne, że łatwo ułożyć z nich kompletny, przyjemny rytuał pielęgnacyjny.

 

Każda osoba, która pragnie wzbogacić swoją rutynę w okresie jesienno-zimowym, tak bardzo wymagającym dla wrażliwej skóry, może posłużyć się bestsellerami od obu marek. Masaż na sucho drewnianą szczotką wykonaną z naturalnych surowców od La Bomby pomoże pozbyć się martwego naskórka, przygotowując ciało na kolejne zabiegi. Ziołowa, orzeźwiająca świeca sojowa stworzy niepowtarzalny klimat domowego SPA, dzięki relaksującej mieszance naturalnych olejków eterycznych. Aby rozluźnić mięśnie i odprężyć umysł, wystarczy wsypać nieco soli Your KAYA x La Bomba do wanny, by drobinki z suszonym wrzosem zadziałały aromaterapeutycznie. Natomiast po kąpieli, kiedy skóra jest jeszcze wilgotna, warto sięgnąć po olejek intymny Your KAYA z konopiami i wmasować go w miejsca, które potrzebują mocnego odżywienia.

Zestaw dostępny do kupienia jest na stronie www.yourkaya.pl oraz www.labombabath.pl .

---

Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie (nie tylko) osobom menstruującym produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Wierzymy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep yourkaya.pl opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach i przerzucają obowiązek pamiętania o zakupach na nas.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.