#pomagamy Pasieki Rodziny Sadowskich
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Miody z Pasiek Rodziny Sadowskich trafiły właśnie do medyków, osób starszych i potrzebujących. 3 x 500 to akcja, w której wsparcie otrzymali seniorzy oraz lekarze, którzy codziennie podejmują trudną walkę z pandemią, troszcząc się o zdrowie i życie pacjentów.
Wśród najbardziej narażonych na zakażenie wirusem Covid-19 znajdują się lekarze, którzy na co dzień opiekują się chorymi na koronawirusa oraz osoby starsze, w tym m.in. te przebywające w Domach Pomocy Społecznej. To właśnie do nich skierowane zostało wsparcie w postaci 1500 słoików miodu z czosnkiem i imbirem z Pasiek Rodziny Sadowskich.
„Wierzymy, że każda pomoc ma sens, a solidarność to siła. W tej trudnej sytuacji pandemii wsparcie potrzebujących to dla nas naturalny odruch serca. Dzielimy się tym, co mamy najlepsze – naturalnym miodem z imbirem i czosnkiem, aby choć trochę wspomóc zdrowie i odporność lekarzy, osób starszych i potrzebujących”- wyjaśnia Arkadiusz Sadowski, założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich
· W ramach akcji 3 x 500 pierwsze 500 słoików miodu zostało przekazanych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku, skąd połowa trafiła do seniorów, a pozostałe 250 sztuk do mieszkańców Domów Pomocy Społecznej, które zostały szczególnie dotknięte koronawirusem.
· W podziękowaniu pracownikom służby zdrowia, stojącym na pierwszej linii frontu walki z pandemią, kolejna partia 500 miodów dotarła do medyków z Wojskowego Instytutu Medycznego przy ulicy Szaserów w Warszawie.
· Ostatnia porcja 500 sztuk miodu została rozdysponowana za pośrednictwem płockiego oddziału Caritas na jadłodajnie dla potrzebujących, seniorów w potrzebie oraz do domu dla osób w kryzysie bezdomności.
„Cieszymy się, że choć w ten sposób mogliśmy wyrazić wdzięczność dla pracowników służby zdrowia, a także zadbać o seniorów i tych szczególnie narażonych na zarażenie wirusem. To właśnie im najbardziej potrzebna jest teraz siła do walki. Zwalczenie pandemii to nasz wspólny cel, który możemy osiągnąć działając solidarnie i wspierając się wzajemnie” – dodaje Arkadiusz Sadowski.
Pasieki Rodziny Sadowskich to marka naturalnych, świeżych, wysokiej jakości polskich miodów tradycyjnych oraz miodów smakowych, będących innowacyjnym połączeniem miodu wielokwiatowego z przyprawami i liofilizowanymi owocami. Firma prowadzona jest w sposób zrównoważony i z poszanowaniem dla środowiska oraz pszczelej populacji. W Pasiekach nie stosuje się chemii ani antybiotyków, a rezygnacja z plastiku stanowi jedno z naczelnych założeń przyświecających marce od początku.
www.pasiekisadowskich.pl
Kontakt dla mediów :
Anna Korzeń
PREMIO
tel. 504 069 870
![Super rabat -30% na okulary przeciwsłoneczne w salonach Ziko Optyk Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_357225378,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Super rabat -30% na okulary przeciwsłoneczne w salonach Ziko Optyk
![Helping Hand dba o dobre samopoczucie pracowników UNIQA w Polsce](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1069853838,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Helping Hand dba o dobre samopoczucie pracowników UNIQA w Polsce
![Vision Express wprowadza nowy pakiet opieki nad wzrokiem Vision Care +](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2112580328,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vision Express wprowadza nowy pakiet opieki nad wzrokiem Vision Care +
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.