Ponad 4 mln użytkowników GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, odnotował łącznie 4 mln zarejestrowanych użytkowników serwisu. Oznacza to, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba osób korzystających z platformy GAMIVO wzrosła aż o 43 procent. Za dynamiczny wzrost liczby użytkowników serwisu odpowiadają m.in. współprace, które GAMIVO nawiązało w ostatnich miesiącach. Zaliczyć można do nich kooperacje z izraelskim producentem gier Plarium czy popularną siecią sklepów Żabka.
Czteromilionowy użytkownik platformy zarejestrował się w drugiej połowie maja br. Na początku II kwartału 2021 roku z platformy korzystało około 2,8 mln użytkowników, co oznacza wzrost o 43 procent w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
- Dołączenie użytkownika numer 4.000.000 ma znaczenie symboliczne, ale jednocześnie dobitnie pokazuje naszą skalę działania i to jak konsekwentnie budujemy zasięg serwisu. To dowód, że skutecznie rozwijamy ofertę i prowadzimy efektywny marketing. W ostatnich miesiącach nawiązaliśmy istotne współprace, które bezpośrednio przełożyły się na wzrost liczby użytkowników serwisu. To właśnie między innymi dzięki kooperacji z Plarium czy Żabką odnotowujemy tak dynamiczny przyrost nowych użytkowników – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu GAMIVO.
W ostatnich miesiącach GAMIVO nawiązało ważne współprace, dzięki którym pozyskało wielu nowych klientów. Jednocześnie Spółka nieustannie dokłada starań i dba o lojalność obecnych już klientów serwisu. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji. Dzięki temu stopień satysfakcji klienta stale wynosi około 90 proc., natomiast ocena w serwisie Trustpilot w I kwartale 2022 wyniosła 4,4 na 5 gwiazdek.
- Zależy nam nie tylko na jak największej liczbie klientów, ale także na jak najlepszym kontakcie z nimi, dlatego oprócz działań mających na celu wzrost bazy odbiorców, skupiamy się także na odpowiedniej komunikacji z użytkownikami naszej platformy. W tym celu wdrożyliśmy narzędzie, dzięki któremu kampanie mailingowe/newsletterowe GAMIVO są lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb konkretnych użytkowników. Prowadzi to do zwiększenia skuteczności kampanii up-sellingowych i cross-sellingowych. Ponadto, wykorzystując dane z takich platform jak Steam, jesteśmy w stanie zaproponować użytkownikom spersonalizowane oferty w zależności od tego, jakie posiadają gry, jakie osiągnięcia odblokowali i jakie produkty znajdują się na ich liście życzeń – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 52,5 mln zł. W tym okresie przychody wyniosły ponad 10 mln zł, a zysk netto blisko 1,6 mln zł, czyli o 10 proc. więcej niż w IV kwartale ur.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.