Ponad 4 mln użytkowników GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, odnotował łącznie 4 mln zarejestrowanych użytkowników serwisu. Oznacza to, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba osób korzystających z platformy GAMIVO wzrosła aż o 43 procent. Za dynamiczny wzrost liczby użytkowników serwisu odpowiadają m.in. współprace, które GAMIVO nawiązało w ostatnich miesiącach. Zaliczyć można do nich kooperacje z izraelskim producentem gier Plarium czy popularną siecią sklepów Żabka.
Czteromilionowy użytkownik platformy zarejestrował się w drugiej połowie maja br. Na początku II kwartału 2021 roku z platformy korzystało około 2,8 mln użytkowników, co oznacza wzrost o 43 procent w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
- Dołączenie użytkownika numer 4.000.000 ma znaczenie symboliczne, ale jednocześnie dobitnie pokazuje naszą skalę działania i to jak konsekwentnie budujemy zasięg serwisu. To dowód, że skutecznie rozwijamy ofertę i prowadzimy efektywny marketing. W ostatnich miesiącach nawiązaliśmy istotne współprace, które bezpośrednio przełożyły się na wzrost liczby użytkowników serwisu. To właśnie między innymi dzięki kooperacji z Plarium czy Żabką odnotowujemy tak dynamiczny przyrost nowych użytkowników – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu GAMIVO.
W ostatnich miesiącach GAMIVO nawiązało ważne współprace, dzięki którym pozyskało wielu nowych klientów. Jednocześnie Spółka nieustannie dokłada starań i dba o lojalność obecnych już klientów serwisu. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji. Dzięki temu stopień satysfakcji klienta stale wynosi około 90 proc., natomiast ocena w serwisie Trustpilot w I kwartale 2022 wyniosła 4,4 na 5 gwiazdek.
- Zależy nam nie tylko na jak największej liczbie klientów, ale także na jak najlepszym kontakcie z nimi, dlatego oprócz działań mających na celu wzrost bazy odbiorców, skupiamy się także na odpowiedniej komunikacji z użytkownikami naszej platformy. W tym celu wdrożyliśmy narzędzie, dzięki któremu kampanie mailingowe/newsletterowe GAMIVO są lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb konkretnych użytkowników. Prowadzi to do zwiększenia skuteczności kampanii up-sellingowych i cross-sellingowych. Ponadto, wykorzystując dane z takich platform jak Steam, jesteśmy w stanie zaproponować użytkownikom spersonalizowane oferty w zależności od tego, jakie posiadają gry, jakie osiągnięcia odblokowali i jakie produkty znajdują się na ich liście życzeń – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 52,5 mln zł. W tym okresie przychody wyniosły ponad 10 mln zł, a zysk netto blisko 1,6 mln zł, czyli o 10 proc. więcej niż w IV kwartale ur.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.