Komunikaty PR

Ponad 5 mln zł przychodów MIRACULUM w październiku 2023 r.

2023-11-10  |  01:00
Biuro prasowe

Miraculum ma za sobą bardzo udany miesiąc pod względem sprzedaży. W październiku 2023 r. firma kosmetyczna notowana na Głównym Rynku GPW wypracowała ponad 5 mln przychodów – jest to o 8 proc. więcej w ujęciu r/r. Narastająco, do końca października 2023 r. spółka osiągnęła 40,2 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 9 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Wzrost przychodów to konsekwencja systematycznego rozbudowywania oferty produktowej, w tym wprowadzenie do oferty nowej kolekcji kosmetyków JOKO ,,My universe” czy wznowienie produkcji wody kolońskiej PRASTARA – wprowadzenie tego produktu na rynek przerosło oczekiwania sprzedażowe spółki.

- Wynik osiągnięty w październiku jest jednym z najlepszych, które wypracowaliśmy na przestrzeni ostatnich lat. Było to możliwe dzięki konsekwentnemu rozbudowywaniu oferty, stałemu poszerzaniu dostępności produktowej oraz racjonalnej polityce cenowej. Bardzo nas cieszy pozytywny odbiór przez klientów przygotowanej tegorocznej oferty świątecznej,  nowości w marce kosmetyków do makijażu JOKO, perfum CHOPIN czy legendarnej wody kolońskiej PRASTARA 1682.

PRASTARA wróciła  na rynek po wielu latach przerwy – woda była produkowana przez Miraculum przez kilkadziesiąt lat w XX wieku. Spółka odtworzyła zapach kultowej wody kolońskiej na podstawie odnalezionej w archiwum receptury i przekazała odświeżony produkt w ręce klientów i spotkała się z ponadprzeciętnym zainteresowaniem. W ostatnim czasie oferta Miraculum powiększyła się także o kolekcję kosmetyków JOKO My Universe. W minionym miesiącu, w związku z początkiem świątecznego okresu, wysoką sprzedaż odnotowały perfumy w szczególności marek Chopin, Miraculum oraz Pani Walewska.

Spółka kontynuuje działania związane z rozwojem eksportu. W październiku została zrealizowana sprzedaż do kontrahentów m.in. z Jordanii, Iraku, USA, Kanady, Hiszpanii, Włoch, Litwy, Gruzji, Ukrainy. Zrealizowano pierwsze zamówienia do nowych klientów z Kirgizji i Azerbejdżanu. W październiku trwały prace nad zamówieniami do klientów z USA i Kanady, których realizacja jest planowana na listopad. Na przełomie października i listopada Miraculum uczestniczyło w targach Beautyworld Middle East w Dubaju. W czasie tych najważniejszych targów w regionie Spółka odbyła spotkania z dotychczasowymi kontrahentami jak również z nowymi, potencjalnymi kontrahentami z Omanu, Kuwejtu, Arabii Saudyjskiej, ZEA, Pakistanu, Bangladeszu, Egiptu czy Uzbekistanu i Kazachstanu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.