Port Łódź: 100% otwartych najemców

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź po okresie kwarantanny ruszył pełną parą. W łódzkim centrum handlowym otwartych jest 100% najemców, którzy z myślą o Klientach przygotowali liczne promocje i rabaty. Tendencji wzrostowej odwiedzalności sprzyja infrastruktura Centrum zapewniająca poczucie komfortu podczas dokonywania zakupów.
Po okresie kwarantanny spowodowanej pandemią centra handlowe powoli wracają do rzeczywistości. Od 4 maja marki systematycznie otwierały swoje kolejne sklepy, które przez blisko dwa miesiące pozostawały zamknięte. Następnie ruszyły kawiarnie i restauracje. W Porcie Łódź obecnie otwartych jest 100% najemców, którzy mogą operować. Klienci ostrożnie ale coraz chętniej decydują się na zakupy stacjonarne, a sprzyjają temu liczne promocje organizowane przez najemców, wyprzedaże, a także najnowsze kolekcje modowe, które można obejrzeć „na żywo” w sklepie. Poza markami z asortymentem odzieżowym, Klientów promocjami witają także sklepy z wyposażeniem wnętrz, oraz perfumerie i drogerie. Największe rabaty sięgające nawet 70% przygotowały m. in. CCC, Reserved, Mohito, House, Monnari, Jysk, Douglas, Empik oraz sklep jubilerski Yes.
Duża, jednopoziomowa powierzchnia Portu Łódź wynosząca 103 000 mkw., szerokie korytarze, otwarte przestrzenie oraz liczne toalety rozlokowane na terenie całego Centrum sprzyjają zachowaniu bezpiecznej odległości między ludźmi, a co za tym idzie poczuciu bezpieczeństwa i komfortu podczas zakupów. Dodatkowo ogromny bezpłatny parking zewnętrzny i zadaszony, łącznie oferujący 5 100 miejsc pozwala bez problemu na pozostawienie samochodów co drugie miejsce.
Lista sklepów dostępnych w Porcie Łódź znajduje się na stronie https://www.portlodz.pl/pl-pl/stores

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.