Komunikaty PR

Port Łódź: 100% otwartych najemców

2020-06-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź po okresie kwarantanny ruszył pełną parą. W łódzkim centrum handlowym otwartych jest 100% najemców, którzy z myślą o Klientach przygotowali liczne promocje i rabaty. Tendencji wzrostowej odwiedzalności sprzyja infrastruktura Centrum zapewniająca poczucie komfortu podczas dokonywania zakupów.

Po okresie kwarantanny spowodowanej pandemią centra handlowe powoli wracają do rzeczywistości. Od 4 maja marki systematycznie otwierały swoje kolejne sklepy,  które przez blisko dwa miesiące pozostawały zamknięte. Następnie ruszyły kawiarnie i restauracje. W Porcie Łódź obecnie otwartych jest 100% najemców, którzy mogą operować. Klienci ostrożnie ale coraz chętniej decydują się na zakupy stacjonarne, a sprzyjają temu liczne promocje organizowane przez najemców, wyprzedaże, a także najnowsze kolekcje modowe, które można obejrzeć „na żywo” w sklepie. Poza markami z asortymentem odzieżowym, Klientów promocjami witają także sklepy z wyposażeniem wnętrz, oraz perfumerie i drogerie. Największe rabaty sięgające nawet 70% przygotowały m. in. CCC, Reserved, Mohito, House, Monnari, Jysk, Douglas, Empik oraz sklep jubilerski Yes.

Duża, jednopoziomowa powierzchnia Portu Łódź wynosząca 103 000 mkw., szerokie korytarze, otwarte przestrzenie oraz liczne toalety rozlokowane na terenie całego Centrum sprzyjają zachowaniu bezpiecznej odległości między ludźmi, a co za tym idzie poczuciu bezpieczeństwa  i komfortu podczas zakupów. Dodatkowo ogromny bezpłatny parking zewnętrzny i zadaszony, łącznie oferujący 5 100 miejsc pozwala bez problemu na pozostawienie samochodów co drugie miejsce.

Lista sklepów dostępnych w Porcie Łódź znajduje się na stronie https://www.portlodz.pl/pl-pl/stores

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.