Port Łódź: 100% otwartych najemców

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź po okresie kwarantanny ruszył pełną parą. W łódzkim centrum handlowym otwartych jest 100% najemców, którzy z myślą o Klientach przygotowali liczne promocje i rabaty. Tendencji wzrostowej odwiedzalności sprzyja infrastruktura Centrum zapewniająca poczucie komfortu podczas dokonywania zakupów.
Po okresie kwarantanny spowodowanej pandemią centra handlowe powoli wracają do rzeczywistości. Od 4 maja marki systematycznie otwierały swoje kolejne sklepy, które przez blisko dwa miesiące pozostawały zamknięte. Następnie ruszyły kawiarnie i restauracje. W Porcie Łódź obecnie otwartych jest 100% najemców, którzy mogą operować. Klienci ostrożnie ale coraz chętniej decydują się na zakupy stacjonarne, a sprzyjają temu liczne promocje organizowane przez najemców, wyprzedaże, a także najnowsze kolekcje modowe, które można obejrzeć „na żywo” w sklepie. Poza markami z asortymentem odzieżowym, Klientów promocjami witają także sklepy z wyposażeniem wnętrz, oraz perfumerie i drogerie. Największe rabaty sięgające nawet 70% przygotowały m. in. CCC, Reserved, Mohito, House, Monnari, Jysk, Douglas, Empik oraz sklep jubilerski Yes.
Duża, jednopoziomowa powierzchnia Portu Łódź wynosząca 103 000 mkw., szerokie korytarze, otwarte przestrzenie oraz liczne toalety rozlokowane na terenie całego Centrum sprzyjają zachowaniu bezpiecznej odległości między ludźmi, a co za tym idzie poczuciu bezpieczeństwa i komfortu podczas zakupów. Dodatkowo ogromny bezpłatny parking zewnętrzny i zadaszony, łącznie oferujący 5 100 miejsc pozwala bez problemu na pozostawienie samochodów co drugie miejsce.
Lista sklepów dostępnych w Porcie Łódź znajduje się na stronie https://www.portlodz.pl/pl-pl/stores

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.