Port Łódź: 100% otwartych najemców
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź po okresie kwarantanny ruszył pełną parą. W łódzkim centrum handlowym otwartych jest 100% najemców, którzy z myślą o Klientach przygotowali liczne promocje i rabaty. Tendencji wzrostowej odwiedzalności sprzyja infrastruktura Centrum zapewniająca poczucie komfortu podczas dokonywania zakupów.
Po okresie kwarantanny spowodowanej pandemią centra handlowe powoli wracają do rzeczywistości. Od 4 maja marki systematycznie otwierały swoje kolejne sklepy, które przez blisko dwa miesiące pozostawały zamknięte. Następnie ruszyły kawiarnie i restauracje. W Porcie Łódź obecnie otwartych jest 100% najemców, którzy mogą operować. Klienci ostrożnie ale coraz chętniej decydują się na zakupy stacjonarne, a sprzyjają temu liczne promocje organizowane przez najemców, wyprzedaże, a także najnowsze kolekcje modowe, które można obejrzeć „na żywo” w sklepie. Poza markami z asortymentem odzieżowym, Klientów promocjami witają także sklepy z wyposażeniem wnętrz, oraz perfumerie i drogerie. Największe rabaty sięgające nawet 70% przygotowały m. in. CCC, Reserved, Mohito, House, Monnari, Jysk, Douglas, Empik oraz sklep jubilerski Yes.
Duża, jednopoziomowa powierzchnia Portu Łódź wynosząca 103 000 mkw., szerokie korytarze, otwarte przestrzenie oraz liczne toalety rozlokowane na terenie całego Centrum sprzyjają zachowaniu bezpiecznej odległości między ludźmi, a co za tym idzie poczuciu bezpieczeństwa i komfortu podczas zakupów. Dodatkowo ogromny bezpłatny parking zewnętrzny i zadaszony, łącznie oferujący 5 100 miejsc pozwala bez problemu na pozostawienie samochodów co drugie miejsce.
Lista sklepów dostępnych w Porcie Łódź znajduje się na stronie https://www.portlodz.pl/pl-pl/stores
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.