Komunikaty PR

Port Łódź z nową marką

2020-12-01  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Do grona najemców Portu Łódź dołączył kolejny salon jubilerski. Ofertę Centrum uzupełniła rdzennie łódzka marka z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku – Jubiler Domańscy.

Nowy najemca zajął powierzchnię blisko 94 mkw. Jubiler Domańscy to marka z ponad 30-letnią historią, która sięga początku lat osiemdziesiątych. Przez ten czas systematycznie zdobywała zaufanie kolejnych klientów i rozwijała swój asortyment. Obecnie firma oferuje szeroki wybór biżuterii srebrnej, złotej, modowej oraz brylantów. W jej portfolio znaleźć można zarówno wyroby własne, jak i kolekcje zagranicznych marek, wykorzystujących i tworzących światowe trendy, takich jak Melano, Nomination Italy, Ti Sento Milano czy Coeur de Lion. Jubiler Domańscy specjalizuje się również w tworzeniu i doborze biżuterii ślubnej. Firma proponuje ponadto kompleksowy wachlarz usług jubilerskich, w szczególności odświeżanie i naprawę biżuterii, jak również skup złota i jego przerabianie. Ze względu na stale rosnącą liczbę klientów, marka prowadzi dynamiczną ekspansję. Salon Jubilera Domańscy w Porcie Łódź będzie czwartym punktem handlowym tej sieci na terenie miasta.

- Bardzo się cieszymy, że kolejna łódzka marka o wieloletniej, ugruntowanej pozycji na rynku, zdecydowała się otworzyć swój salon w naszym Centrum. Segment jubilerski w Porcie Łódź tworzą zarówno popularne, sieciowe marki, jak i lokalni przedsiębiorcy, z którymi szczególnie mocno związani są nasi klienci.– mówi Andrzej Cieślik, dyrektor centrum handlowego Port Łódź.   

Nowo otwarty salon jubilerski znajduje się w sąsiedztwie sklepów Ryłko, H&M czy Reserved. Jubiler Domańscy uzupełnił ofertę biżuteryjną Portu Łódź, w którym swoje lokale mają już m. in. marki  Apart, Dom Jubilerski A&A, Pandora, W. KRUK czy Yes.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.