Komunikaty PR

Portfolio Atrium Copernicus bogatsze o nowe marki

2022-02-17  |  01:00

Popularne centrum handlowe w Toruniu zyskało kolejnych najemców. W połowie lutego swoje sklepy otworzyły w nim Guess Kids, Denim Dream oraz centrum rozrywki Fun Park. To jednak nie koniec pozytywnych zmian, które odczują klienci – odświeżony design i większą powierzchnię zyska sklep Medicine, w którym trwają prace remontowe.

Guess Kids w Atrium Copernicus to jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Marka stworzona została z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroką gamę ubrań, dodatków i akcesoriów oraz obuwia. Dziecięca kolekcja Guess to odzież pełna starannie zaprojektowanych detali i  praktycznego, ale zabawnego stylu. Salon w Atrium Copernicus zajmuje powierzchnię 103 mkw. i ulokowany jest obok butiku Triumph, w sąsiedztwie salonu Empik.

Ofertę fashion toruńskiej galerii wzbogaci również Denim Dream – marka należąca do sieci sklepów odzieżowych, dobrze znanych w krajach bałtyckich. Denim Dream oferuje klientom topowe światowe brandy

modowe, takie jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Pepe Jeans, Diesel, Desigual, Kaporal czy Mustang. Wyselekcjonowaną ofertę modową tworzą wysokiej jakości produkty dla każdego. W nowo otwartym salonie klienci znajdą ubrania, buty, stylowe torebki, akcesoria, a nawet bieliznę. Sklep o  powierzchni 168 mkw. znajduje się obok salonu Empik.

Propozycję rozrywkową dla rodzin z dziećmi z kolei uzupełni centrum zabaw Fun Park, którego otwarcie zaplanowano na 16 lutego. W lokalu do dyspozycji gości są automaty zręcznościowe, sportowe oraz symulatory. W salonie gier czekają atrakcje, które zadowolą najmłodszych i zapewnią rozrywkę całym rodzinom. Lokal o powierzchni 57 mkw. oferuje pełną infrastrukturę Centrum rozrywki znajduje się naprzeciwko sklepu Smyk.

Metamorfozę przechodzi także sklep Medicine. Odnowiony, powiększony salon jednej z ulubionych polskich marek odzieżowych zostanie ponownie udostępniony klientom pod koniec marca. Blisko 650 mkw. powierzchni, atrakcyjny wystrój, odświeżony design, jeszcze większa funkcjonalność i nowoczesna aranżacja - to wszystko składa się na nowe oblicze marki Medicine, które z pewnością pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów. Dodatkowo, sklep dysponować będzie szerszym niż dotychczas asortymentem. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn. Lokal znajduje się w sąsiedztwie salonu H&M, obok restauracji KFC.

W Atrium Copernicus stawiamy na różnorodność, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich naszych klientów, niezależnie od ich wieku czy preferencji zakupowych. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z liczącymi się markami. Kompleksowość oferty oraz dostępność produktów z różnych segmentów cenowych to kwestie dla nas bardzo istotne. Unikalna i dobrze zaplanowana oferta dodatkowo zachęci klientów do odwiedzania naszej galerii mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.