Komunikaty PR

Portfolio Greenman Poland wzmacnia ofertę handlową

2024-09-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Centra handlowe i retail parki z portfolio Greenman Poland wzmacniają swoją ofertę. Tylko od czerwca do września br. dział leasingu ogłosił aż 18 przedłużonych umów z wieloletnimi partnerami biznesowymi oraz 3 nowe umowy. W efekcie poziom komercjalizacji zbliża się już do 100 proc.

– Za nami bardzo intensywny i owocny okres dla działu wynajmu Greenman Poland. Fakt, że w tak krótkim czasie ogłosiliśmy aneksy obejmujące aż 5,5 tys. m kw., jest tego najlepszym dowodem. Co więcej, centra i parki handlowe przyciągają nowe marki, w tym unikalne koncepty i liderów rynkowych – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Uwagę rynku zwracają m.in. modernizacje, jakie przeprowadziliśmy w Nowych Bielawach, Nowych Czyżynach i Nowej Górnej, jak również dwie rozbudowy, które objęły centra w Łodzi i Toruniu. Nie bez znaczenia są również obroty, jakie osiągają u nas najemcy, silna lokalna pozycja centrów i retail parków oraz autorski model convenience, w którym rozwija się każdy z naszych obiektów – dodaje.

W rezultacie klienci Nowych Czyżyn nadal będą mogli odwiedzać lokale Kodano, Domino’s Pizza, Orange, SFD, Czas Na Herbatę, Play oraz CCC. Ta ostatnia marka przedłużyła umowy we wszystkich trzech centrach z portfolio, tj. Nowej Górnej, Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach. Lokale te czeka również remodeling do najnowszego konceptu marki.

Ponadto w Nowych Bielawach wciąż obecne będą marki: Kodano, Bialcon, Play oraz Douglas, który przymierza się do odświeżenia lokalu. Po remoncie, na większej powierzchni, w toruńskim centrum działa już natomiast Rossmann. Play i mBank będą kontynuować swoją działalność w Nowej Górnej. Kluczowi najemcy Parku Handlowego Włocławek – Martes Sport oraz Media Expert – również zdecydowali się na przedłużenie swoich umów.

– Koncepty, które podpisały aneksy, reprezentują różne segmenty oferty, co najlepiej pokazuje, jak zróżnicowany jest obecnie tenant-mix obiektów z naszego portfolio. Zależy nam na tym, aby rodziny odwiedzające nasze centra i parki handlowe mogły zaspokoić jak najszersze potrzeby zakupowe – mówi Karolina Nitowska.

– Dzięki przedłużeniu współpracy z tak wieloma markami, ten aspekt w naszych obiektach pozostaje niezmieniony. Oferta zyskuje także dodatkowo. Coraz więcej naszych partnerów decyduje się bowiem na wprowadzenie nowych konceptów swoich sklepów, a co za tym idzie, również na poszerzenie oferty. CCC, Rossmann i Douglas są tego doskonałym przykładem – dodaje.

Potencjał portfolio Greenman Poland dostrzegają też kolejne sieci handlowe. Tylko w ostatnich miesiącach dział leasingu poinformował o podpisaniu 3 nowych umów najmu. Już niebawem w Nowych Bielawach zadebiutuje najnowszy salon Empik. Oprócz tego w Toruniu klienci będą mogli skorzystać z oferty sieci CUK Ubezpieczenia. Nowości szykują się też w ofercie Nowych Czyżyn, gdzie w listopadzie pojawi się Lajkonik Piekarnie i Kawiarnie, który poza lokalem zdecydował się na otwarcie w obiekcie również wyspy handlowej.

– Rozwijając ofertę centrów, skupiamy się na markach, które dopełniają kluczowe kategorie, a także wnoszą do tenant-mixu unikalną lokalnie propozycję. Stawiamy jednocześnie na współpracę z brandami, których oczekują nasi klienci. Kierujemy się przy tym potrzebami rynku, uważnie analizując trendy zakupowe. W rezultacie tworzymy centra, które współgrają z oczekiwaniami konsumentów i dla wielu z nich są destynacją nr 1 na codzienne zakupy – mówi Karolina Nitowska.

Jak zapewnia Karolina Nitowska, to jednak nie koniec zmian. – Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy na początku 2025 roku zawitają do naszych obiektów. Kilka brandów przygotowuje się do remontów, wprowadzenia najnowszych konceptów czy powiększenia swojego lokalu. Kontynuujemy więc rozwój miksu najemców, a to sprawia, że coraz bliżej jesteśmy 100 proc. komercjalizacji w całym portfolio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.