PowerWalker Basic VI 3000 STL — wydajny zasilacz UPS
Marka PowerWalker ma w swojej ofercie wiele inwerterów solarnych
i urządzeń do zarządzania energią. Ważnymi produktami w portfolio są także zasilacze UPS, wśród których znaleźć można popularne modele z serii Basic VI, w tym flagowy wariant 3000 STL.
PowerWalker Basic VI STL to linia zasilaczy zaprojektowana w odpowiedzi na podstawowe potrzeby rynku. Opisywany model 3000 STL to produkt typu Line-Interactive, który ma chronić inne urządzenia przed awariami zasilania i zakłóceniami napięcia. Całość posiada port USB typu B i wyróżnia się wsparciem dla Human Interface Device (HID), dzięki czemu użytkownik może liczyć na łatwą i natychmiastową komunikację z dowolnym systemem operacyjnym. Na pokładzie znalazł się też wyświetlacz LCD z inteligentnym przyciskiem wielofunkcyjnym — podwójne kliknięcie wycisza alarm, a długie naciśnięcie steruje wyjściem.
Zasilacz charakteryzuje się wbudowaną funkcją Boost i Buck (AVR), możliwością rozruchu na zimno (DC), a także funkcją ECO, która ma zagwarantować niski pobór mocy własnej w trybie normalnym. Warto dodać, że PowerWalker Basic VI w wersji 3000 STL wyróżnia się wydajnością energetyczną na poziomie 3000 VA / 1800 W oraz sprawnością 93% przy pełnym obciążeniu. Całość została zamknięta w obudowie o wymiarach 394 x 151 x 225 mm i waży 18,1 kg. Zasilacz posiada domyślnie zainstalowane cztery baterie o pojemności 7 Ah, które powinny zapewnić jedną minutę podtrzymania pełnego obciążenia.
Zasilacz PowerWalker Basic VI 3000 STL można kupić w cenie już od ok. 1560 zł.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.