PowerWalker VFI 1000 LICR IoT — zasilacz już dostępny w polskich sklepach
Marka PowerWalker niedawno zaprezentowała atrakcyjny, kompaktowy zasilacz awaryjny o oznaczeniu VFI 1000 LICR IoT. Dziś produkt ten trafił na półki sklepowe.
PowerWalker VFI 1000 LICR IoT to UPS wyróżniający się opcją zdalnego monitorowania za pośrednictwem chmury. To oznacza łatwą dostępność do zasilacza i szybkie podgląd parametrów SOC i SOH. Co jednak ważniejsze, dzięki takiemu połączeniu użytkownik może łatwo rozwiązywać ewentualne problemy niezależnie od lokalizacji. Można więc liczyć na liczne oszczędności.
Jak sugeruje nazwa nowego zasilacza PowerWalker, jego wydajność energetyczna wynosi 1000 VA / 1000 W. Poza tym całość cechuje się współczynnikiem mocy wyjściowej na poziomie 1 i oferuje system równoważenia oraz systemu ochrony ogniw. Produkt posiada zestaw akumulatorów poziomu 3 LFP (żelazofosforan litu lub fosforan żelaza litu – LiFePO 4) z kilkoma zaawansowanymi funkcjami BMS.
PowerWalker VFI 1000 LICR IoT umożliwia tworzenie kopii zapasowych z maksymalnie 4 łatwo konfigurowalnymi modułami EBM. Produkt powinien przypaść do gustu tym użytkownikom, którzy cenią sobie oszczędność miejsca — mamy tu do czynienia z bardzo kompaktową konstrukcją (wysokość 2U). Ponadto istnieje szeroka gama opcjonalnych akcesoriów, takich jak zewnętrzne zestawy akumulatorów, karty do komunikacji i adapter WLAN, która może dodatkowo rozszerzyć funkcjonalność zasilacza.
Zasilacz PowerWalker VFI 1000 LICR IoT jest dostępny w polskich sklepach w cenie od ok. 2000 zł. Dostępne są również modele o wydajności energetycznej 1500, 2000 i 3000 VA.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.