PowerWalker VFI 1000 LICR IoT
Marka PowerWalker ogłosiła, że niedawno zaprezentowany model zasilacza UPS, VFI 1000 LICR IoT, trafi do sprzedaży w październiku
PowerWalker VFI 1000 LICR IoT to UPS o wydajności 1000 VA / 1000 W, idealny dla osób potrzebujących niezawodnego źródła zasilania awaryjnego. Dzięki zaawansowanym funkcjom zarządzania energią, urządzenie pozwala na łatwe monitorowanie parametrów SOC (State of Charge) i SOH (State of Health) z dowolnej lokalizacji. System zdalnego monitorowania umożliwia szybkie diagnozowanie problemów oraz efektywne zarządzanie zasobami, co przekłada się na oszczędności i lepsze wykorzystanie zasobów.
Specyfikacja techniczna:
Moc: 1000 VA / 1000 W
Typ akumulatora: LFP (LiFePO4 – fosforan żelaza litu)
Zaawansowane funkcje BMS: Zarządzanie akumulatorem, system równoważenia i ochrony ogniw
Moduły EBM: Możliwość podłączenia do 4 dodatkowych, łatwo konfigurowalnych modułów baterii EBM
Współczynnik mocy wyjściowej: 1.0
Konstrukcja: Bardzo kompaktowa, wysokość 2U, co oszczędza miejsce
Opcjonalne akcesoria: Zewnętrzne zestawy akumulatorów, karty komunikacyjne, adapter WLAN, które rozszerzają funkcjonalność urządzenia
PowerWalker VFI 1000 LICR IoT jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które potrzebują niezawodnej ochrony zasilania w małych i średnich firmach czy w zastosowaniach domowych. Zdalne zarządzanie za pomocą chmury pozwala na bieżący nadzór i kontrolę parametrów zasilania bez konieczności fizycznej obecności przy urządzeniu. Dzięki temu użytkownicy mogą szybko reagować na ewentualne problemy i minimalizować ryzyko przerw w zasilaniu.
Zasilacz VFI 1000 LICR IoT oferuje również szeroki wachlarz opcjonalnych akcesoriów, co pozwala na dostosowanie urządzenia do indywidualnych potrzeb. Modele o wyższej wydajności — 1500, 2000 i 3000 VA — również pojawią się w sprzedaży

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.