Komunikaty PR

Powiedz to sercem… Słodycze Wawel na Dzień Matki

2024-05-23  |  10:00
Biuro prasowe

Idealnym pomysłem z pewnością będzie elegancka bombonierka w kształcie diamentowego serca z rozpływającymi się w ustach czekoladkami nadziewanymi Choco marki Wawel. Prezent można uzupełnić czekoladą lub tradycyjnymi czekoladkami - bo nasze kochane mamy zasługują na wszystko, co najlepsze!

Powiedz to sercem - oryginalna puszka w kształcie serca

Słodkie prezenty to sposób, aby powiedzieć bliskiej osobie: kocham czy dziękuję. W tym roku Wawel poleca na Dzień Matki m.in. elegancką puszkę serce, której oryginalny kształt jest inspirowany diamentem. W środku znajdują się pyszne czekoladki nadziewane Choco o  przyjemnie kremowym czekoladowym wnętrzu, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel. Puszka serce dostępna jest w dwóch kolorach - głębokiej czerwieni i szlachetnego złota - w mniejszej (55 g) i większej  (110 g) wersji. To doskonały podarunek dla ukochanej mamy.

Klasyka w nowej odsłonie

Dla tych mam, które są miłośniczkami tradycyjnych smaków, Wawel poleca znane od pokoleń klasyczne bombonierki 330 g z kultowymi czekoladkami: Malaga, Tiki Taki, Kasztanki lub Tiramisu. Czekoladki te dostępne są również w kolorowej bombonierce z całą kolekcją trzech kultowych czekoladek z Wawelu. W środku znajduje się trio kultowych smaków: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, estetycznie ułożonych w rządkach. Nie trzeba wybierać już jednej ulubionej czekoladki, teraz wszystkie są w jednym opakowaniu!

Wśród słodkich pomysłów na prezent z okazji Dnia Matki znalazła się również nowa bombonierka z czekoladkami nadziewanymi Wiśniówka 185 g, które skrywają aromatyczny wiśniowy krem z delikatną nutą inspirowaną znaną nalewką. Drugą propozycją jest, również inspirowana nalewką, bombonierka z czekoladkami Cytrynówka 185 g, w której znajdują się czekoladki nadziewane o słodkiej, lekko kwaśnej, kremowej konsystencji, oblane ciemną czekoladą Wawel. Oba smaki nowych czekoladek w bombonierkach to niezwykle przyjemna, sentymentalna podróż w czasie.

Królewska jakość słodkości z Wawelu

Duża czekolada nadziewana Malina z Różą 275 g to połączenie delikatnej dzikiej róży z puszystą śmietankową masą z drobinkami słodkiej maliny. Została zapakowana w delikatny różowy kartonik prezentowy z motywem serca. Idealna na słodki prezent dla bliskiej osoby!

Jako pyszny upominek sprawdzi się także Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. Dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Waniliowym oraz Śmietankowym. Atrakcyjne motywy i piękne wykończenia na charakterystycznym różowym opakowaniu sprawiają, że Królewskie Mleczko z Wawelu to wyjątkowy  pomysł na subtelny prezent dla mamy.

Oferta Okazjonalna marki Wawel to wachlarz słodkich propozycji w pięknych, prezentowych opakowaniach. Słodycze Wawel są tworzone z najwyższą starannością, w oparciu o krótki i dobry skład, z wykorzystaniem surowców ze sprawdzonych źródeł, dając gwarancję smaku i jakości na poziomie Level Wawel.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Złote i Zielone Listki ESG Polityki dla Danone i Żywiec Zdrój Biuro prasowe
2024-06-14 | 10:35

Złote i Zielone Listki ESG Polityki dla Danone i Żywiec Zdrój

Zaangażowanie grupy spółek DANONE na rzecz zrównoważonego rozwoju zostało ponownie dostrzeżone i nagrodzone. W ramach XIII edycji plebiscytu Listki ESG tygodnika Polityka
Przemysł spożywczy JTI ROZSZERZA DYSTRUBYCJĘ PLOOM O PONAD 3 TYS. PUNKTÓW SPRZEDAŻY
2024-06-14 | 09:00

JTI ROZSZERZA DYSTRUBYCJĘ PLOOM O PONAD 3 TYS. PUNKTÓW SPRZEDAŻY

Japan Tobacco International rozszerza dystrybucję urządzenia do podgrzewania tytoniu Ploom X w sieci Żabka o kolejne największe miasta. Od czerwca, poza aglomeracją warszawską, marka Ploom
Przemysł spożywczy Galaretki Fresh&Fruity… Radość płynie z owoców!
2024-06-13 | 11:00

Galaretki Fresh&Fruity… Radość płynie z owoców!

Ich krótki i prosty skład na bazie naturalnych składników i prawdziwe soki owocowe w środku każdej galaretki to gwarancja wysokiej jakości i pysznego smaku. Galaretki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Finanse

Polska w światowej czołówce najchętniej wybieranych lokalizacji dla centrów usług wspólnych oraz ośrodków BPO. Generują one 4,5 proc. polskiego PKB

Sektor usług biznesowych jest jedną z wizytówek polskiej gospodarki i wciąż pozostaje bardzo konkurencyjny w globalnej skali – w Polsce działa już ponad 1,8 tys. centrów usług BPO, SSC/GBS, IT i R&D, a prognozowane zatrudnienie w sektorze w tym roku ma sięgnąć 465 tys. osób. Za ponad 80 proc. tych miejsc pracy odpowiadają inwestorzy zagraniczni, ale po usługi centrów usług biznesowych coraz chętniej sięgają również polskie firmy, które szukają oszczędności w dobie wysokich kosztów. Outsourcing procesów biznesowych pozwala im się skupić na strategicznych procesach i wyzwaniach, a przy tym zmniejszyć koszty nawet o ponad 20 proc.

Handel

Coraz więcej światowych zasobów ryb jest przełowionych. Nadmierne połowy dotyczą już blisko 38 proc. stad ryb na świecie

Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na świecie były poławiane w  zrównoważony sposób, pozwoliłoby to wygenerować o 16 mln t więcej ryb i owoców morza rocznie, co z kolei przełożyłoby się na możliwość wyżywienia dodatkowych 72 mln ludzi – wskazuje Joanna Ornoch z organizacji pozarządowej MSC (Marine Stewardship Council).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.