Komunikaty PR

2. miejsce w Polsce dla PepsiCo w konkursie Top Employers Polska

2020-01-31  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania inf_pras ( 0.11 MB )

Atrakcyjne warunki pracy, wielokulturowa i międzynarodowa atmosfera czy równe traktowanie pracowników to klucz do stworzenia otwartej i przyjaznej organizacji, w której pracownicy dobrze się czują. Takim miejscem pracy jest właśnie PepsiCo Consulting Polska, gdzie pracownicy znajdują możliwości rozwoju zawodowego, widzą wpływ realizacji swoich zadań na funkcjonowanie dużej i złożonej organizacji, a przez to odnajdują satysfakcję z obranej ścieżki zawodowej. Dzięki takiemu podejściu PepsiCo po raz szósty z rzędu nagrodzone zostało prestiżowym wyróżnieniem Instytutu Top Employers, zajmując 2. miejsce w Polsce.

Kolejny sukces PepsiCo Consulting Polska w konkursie Top Employers to bez wątpienia efekt stosowania najwyższych światowych standardów zarządzania zespołem, ale i ogromnego zaangażowania po stronie pracowników. Stworzenie i utrzymanie takiego poziomu motywacji wymaga jednakże wysiłku organizacyjnego, na który składa się szereg różnorodnych działań.

– Jesteśmy szczęśliwi, że nasze starania po raz kolejny zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Top Employers Polska. PepsiCo w Polsce to stosunkowo duża organizacja, dlatego w naszej strategii personalnej uwzględniamy zarówno inicjatywy kierowane bezpośrednio do konkretnych grup pracowniczych, jak i łączące różne obszary funkcyjne. Dzięki temu uzyskujemy większy poziom integracji i współpracy – powiedziała Anna Daszczyńska, dyrektor personalny w PepsiCo Polska. –Rozwój talentów na wszystkich szczeblach organizacji można osiągnąć jedynie poprzez przemyślany i konsekwentnie wdrażany plan działań i inicjatyw. Bardzo istotne jest także stałe doskonalenie praktyk związanych z zatrudnianiem i wdrażaniem nowych pracowników – dodała Anna Daszczyńska.

PepsiCo regularnie bada stan nastrojów wśród swoich pracowników, co roku przeprowadzając Organizational Health Survey (OHS) – kompleksową ankietę badającą satysfakcję w wielu aspektach funkcjonowania organizacji. Raporty z badania OHS wskazują, że zdecydowana większość zatrudnionych ma poczucie zaangażowania w podejmowane przez firmę działania i stawiane cele, a także przynależności i dumy z pracy w PepsiCo. W polskim oddziale firmy oprócz typowych programów koncentrujących się na podnoszeniu efektywności pracy pojawiają się też działania edukacyjne i integracyjne. Wśród nich są inicjatywy obejmujące zwiększanie świadomości ekologicznej, takie jak „Go Green”, której celem jest zmiana codziennych nawyków na bardziej przyjazne środowisku. Firma zorganizowała ponadto tzw. warsztaty REkologiczne (recykling + ekologia), podczas których pracownicy zaznajamiają się z zasadami segregacji odpadów i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

PepsiCo Consulting Polska dba także o przyszłość swoich pracowników, dla których istotne jest również zabezpieczenie emerytalne. Dlatego też od maja 2019 roku PepsiCo oferuje swoim pracownikom możliwość przystąpienia do pracowniczych programów emerytalnych (PPE), które są formą grupowego i systematycznego oszczędzania na przyszłą emeryturę. Już ponad 70% wszystkich pracowników PepsiCo dołączyło do PPE zarządzanego przez największą polską firmę ubezpieczeniową, dzięki czemu ich składki zostały zainwestowane i odłożone na poczet przyszłych emerytur.

O konkursie Top Employers

Niezależne, międzynarodowe badanie prowadzone co roku przez Top Employers Institute wskazuje czołowych pracodawców: tych, którzy tworzą wspaniałe warunki pracy, dbają o talenty i ich rozwój na wszystkich szczeblach organizacji, a jednocześnie dążą do ciągłego doskonalenia praktyk związanych z zatrudnieniem. Certyfikacja przyznawana jest tylko firmom osiągającym najwyższe standardy warunków pracy. Pozwala ona także na identyfikację obszarów do poprawy, a tym samym na budowanie profesjonalnego, sprzyjającego rozwojowi środowiska. Co roku Top Employers Institute przyznaje wyróżnienia ponad 1500 organizacjom w 118 krajach, pozytywnie wpływając na życie ponad 6 milionów pracowników na całym świecie.

Badanie najlepszych praktyk HR przeprowadzone przez Top Employers Institute obejmuje ponad 100 pytań obejmujących 600 praktyk z zakresu rozwoju pracowniczego w 10 blokach tematycznych. Wśród nich są obszary takie jak strategia pozyskiwania talentów, planowanie zatrudnienia, proces wdrożenia do pracy, szkolenia i rozwój, zarządzanie efektywnością pracy, rozwój umiejętności przywódczych, zarządzanie ścieżką zawodową i sukcesją, wynagrodzenia i dodatki, a także kultura pracy.

Więcej informacji o Top Employers Institute oraz certyfikacji Top Employers dostępnych jest pod adresem www.top-employers.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Polski rynek pracy potrzebuje wielokulturowości Biuro prasowe
2024-05-09 | 15:08

Polski rynek pracy potrzebuje wielokulturowości

Legalność pobytu obywateli Ukrainy w Polsce ma zostać przedłużona do 30 września 2025 roku. Jednak zdaniem ekspertów to za mało, aby powstrzymać odpływ pracowników z naszego
Praca Olivia Quest - znacznie więcej niż gra integrująca społeczność
2024-05-09 | 12:00

Olivia Quest - znacznie więcej niż gra integrująca społeczność

Budowa aktywnej społeczności wciąż spędza sen z powiek operatorom centrów biurowych, tymczasem nieszablonowe i konsekwentnie realizowane działania prowadzą do sukcesu. Właśnie
Praca Jak stworzyć wartościowe środowisko pracy?
2024-05-08 | 10:46

Jak stworzyć wartościowe środowisko pracy?

Co zrobić by pracownicy byli lojalni? Jak zapewnić im najlepsze employee journey? Przede wszystkim zadbać o atmosferę panującą w firmie – to jeden z kluczowych elementów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.