CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie
W czerwcu 2020 polska firma doradcza CRIDO zmieniła siedzibę na Generation Park Z w Warszawie. Kampanii informacyjnej o zmianie siedziby towarzyszyła specjalna akcja na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie” , w ramach której pracownicy CRIDO podzielili się swoimi wspomnieniami z czasów poprzedniej siedziby. Wpisy z hasztagami #CridoRElokacja #NowaRzeczywistość #CridoHistorie, publikowane były na profilach osobistych oraz profilu firmowym firmy. W ciągu kilku dni #CridoHistorie zebrały łącznie blisko 2200 polubień, udostępnień i pozytywnych komentarzy.
Akcja zakończyła się komunikacją o otwarciu nowego biura z możliwością jego wirtualnego zwiedzania w ramach spaceru 360 stopni. W ramach podsumowania powstał również krótki film #CridoRElokacja, nawiązujący zarówno do 12 lat w poprzednim biurze, jak i do nowej lokalizacji.
Od czerwca 2020 nowy adres CRIDO to Towarowa 28 (Generation Park Z) w Warszawie. O wyborze nowego biura zdecydowała atrakcyjna lokalizacja oraz możliwości budynku, które pozwoliły stworzyć komfortową przestrzeń dla pracowników. W nowym biurze, mają oni do dyspozycji zarówno nowoczesne przestrzenie do pracy, jak i relaksu (m.in. chilloutroom’y na każdym piętrze). Z kolei na gości CRIDO czeka specjalnie dla nich zaaranżowana kawiarenka na 11 piętrze, tuż obok recepcji. Mogą się w niej wygodnie rozgościć, czekając na oficjalne spotkanie w jednej z sal, w specjalnie wydzielonej i zaaranżowanej przestrzeni dla klientów.
#CridoHistorie przy okazji #CridoRElokacja
W związku ze zmianą biura, pracownicy CRIDO zaangażowali się w specjalną akcję na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie”. Pod hasztagami #CridoRElokacja, #CridoHistorie czy #NowaRzeczywistość publikowali oni swoje indywidualne historie z czasów na Grzybowskiej. W ich wspomnieniach przeplatają się wątki sukcesów firmy z wyjazdami integracyjnymi czy wspólnym kibicowaniem podczas meczów piłki nożnej. Wśród linkedinowych wpisów znalazł się nawet jeden – prawie gotowy – scenariusz do filmu sensacyjnego… W efekcie akcji, która zwinnie rozwija się dalej, z indywidualnych historii powstała niezwykła historia firmy, w pełnej swej różnorodności.
Jak nie można realnie, to działamy wirtualnie
W ramach kampanii informacyjnej o nowym biurze powstał też wirtualny spacer 360 stopni z interaktywnymi elementami (również z opcją VR). W tej formie, klienci i partnerzy biznesowi CRIDO, mogą rozejrzeć się po nowym biurze. Jest to alternatywa do niemożliwych ze względu na obecną sytuację, większych spotkań. Ta forma komunikacji dała też możliwość, w uzupełnieniu do video #CridoRElokacja, wirtualnie powitać klientów i partnerów biznesowych CRIDO.
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6671670655211053056/
https://crido.pl/360/
https://crido.pl/crido-nowe-biuro-spacer-360/
Złoty czas dla fachowców, nie tylko ze względu na rosnące wynagrodzenia
Pracodawco - nie bądź Grinchem!
Outsourcing procesowy w logistyce i produkcji w okresie przedświątecznych pików
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.