Komunikaty PR

CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie

2020-06-19  |  13:30

W czerwcu 2020 polska firma doradcza CRIDO zmieniła siedzibę na Generation Park Z w Warszawie. Kampanii informacyjnej o zmianie siedziby towarzyszyła specjalna akcja  na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie” , w ramach której pracownicy CRIDO podzielili się swoimi wspomnieniami z czasów poprzedniej siedziby. Wpisy z hasztagami #CridoRElokacja #NowaRzeczywistość #CridoHistorie, publikowane były na profilach osobistych oraz profilu firmowym firmy. W ciągu kilku dni #CridoHistorie zebrały łącznie blisko 2200 polubień, udostępnień i pozytywnych komentarzy.

Akcja zakończyła się komunikacją o otwarciu nowego biura z możliwością jego wirtualnego zwiedzania w ramach spaceru 360 stopni. W ramach podsumowania powstał również krótki film #CridoRElokacja, nawiązujący zarówno do 12 lat w poprzednim biurze, jak i do nowej lokalizacji.

Od czerwca 2020 nowy adres CRIDO to Towarowa 28 (Generation Park Z) w Warszawie. O wyborze nowego biura zdecydowała atrakcyjna lokalizacja oraz możliwości budynku, które pozwoliły stworzyć komfortową przestrzeń dla pracowników. W nowym biurze, mają oni do dyspozycji zarówno nowoczesne przestrzenie do pracy, jak i relaksu (m.in. chilloutroom’y na każdym piętrze). Z kolei na gości CRIDO czeka specjalnie dla nich zaaranżowana kawiarenka na 11 piętrze, tuż obok recepcji. Mogą się w niej wygodnie rozgościć, czekając na oficjalne spotkanie w jednej z sal, w specjalnie wydzielonej i zaaranżowanej przestrzeni dla klientów. 

#CridoHistorie przy okazji #CridoRElokacja

W związku ze zmianą biura, pracownicy CRIDO zaangażowali się w specjalną akcję na LinkedIn „CRIDO żegna Grzybowską – poznaj nasze historie”. Pod hasztagami #CridoRElokacja, #CridoHistorie czy #NowaRzeczywistość publikowali oni swoje indywidualne historie z czasów na Grzybowskiej. W ich wspomnieniach przeplatają się wątki sukcesów firmy z wyjazdami integracyjnymi czy wspólnym kibicowaniem podczas meczów piłki nożnej. Wśród linkedinowych wpisów znalazł się nawet jeden – prawie gotowy – scenariusz do filmu sensacyjnego… W efekcie akcji, która zwinnie rozwija się dalej, z indywidualnych historii powstała niezwykła historia firmy, w pełnej swej różnorodności.

Jak nie można realnie, to działamy wirtualnie 

W ramach kampanii informacyjnej o nowym biurze powstał też wirtualny spacer 360 stopni z interaktywnymi elementami (również z opcją VR). W tej formie, klienci i partnerzy biznesowi CRIDO, mogą rozejrzeć się po nowym biurze. Jest to alternatywa do niemożliwych ze względu na obecną sytuację, większych spotkań. Ta forma komunikacji dała też możliwość, w uzupełnieniu do video #CridoRElokacja, wirtualnie powitać klientów i partnerów biznesowych CRIDO.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6671670655211053056/

https://crido.pl/360/

https://crido.pl/crido-nowe-biuro-spacer-360/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje Biuro prasowe
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.